Ser ju väldigt smidigt ut! När började det användas?Funkar såhär (snodd bild):
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju väldigt smidigt ut! När började det användas?Funkar såhär (snodd bild):
![]()
Nupp, ännu kvar. Drog tillbaka annonsen efter en tid.Sålt 590?
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam112.58538/har blivit sugen på att flippa min 112:a och prova en 45mm radiomir. Är någon som har ägt båda och har en jämförelse hur dom bärs storleksmässigt?
Du ser,mina 005or sticker direktNupp, ännu kvar. Drog tillbaka annonsen efter en tid.
Hehe, in your dreams my friend.Du ser,mina 005or sticker direkt
Måste ju vara bättre dinka![]()
Hahah sure babeHehe, in your dreams my friend.
Budgetmodellerna/instegsmodellerna är alltid lättflippade. 590 kräver en äkta Paneristi som kan uppskatta historien bakom modellen![]()
Gå isf på en 111 av rätt serie (med sandwich)!Hahah sure babe
Blir nog en 111a eller 005a igen![]()
För mig är sandwich eller inte rätt ovidkommande. Trodde jag efter testat 112an, att det måste vara sandwich men efter 005an så inser jag att det inte är så viktigt. Gillar båda.Gå isf på en 111 av rätt serie (med sandwich)!
Jag också, men för variationens skull är det kul att testa bägge. Med 111:ans lite cleanare tavla visavi 005 är det riktigt trevligt med sandwich..För mig är sandwich eller inte rätt ovidkommande. Trodde jag efter testat 112an, att det måste vara sandwich men efter 005an så inser jag att det inte är så viktigt. Gillar båda.
Nästan så man tycker lite synd om dig som sålde 005:an till mig. Men bara nästan....Hahah sure babe
Blir nog en 111a eller 005a igen![]()
Sedär, då hade jag felTror 1950 boetterna kör med sprint modellen och övriga med skruv. Kan ha fel dock.
Ja va fan, du ville ju ha denNästan så man tycker lite synd om dig som sålde 005:an till mig. Men bara nästan....![]()
Kände detsamma efter de 8 gånger Compiss sålde sina respektive Expy2Nästan så man tycker lite synd om dig som sålde 005:an till mig. Men bara nästan....![]()
Så var detJa va fan, du ville ju ha den![]()
Mmmm, Expy 2:aKände detsamma efter de 8 gånger Compiss sålde sina respektive Expy2![]()
Jag brukar ju ogilla gummi på Panerai, och har tidigare förespråkat att bada med skinn-armband (trots att de förstörs), eller köpa canvas. Men jag är benägen att göra ett undantag efter att ha sett dessa:
![]()
Bild egenmäktigt stulen från Paneristi.com -gruppen på facebook. Älskar Camo.
LäckraDet är Horusstraps va? vill ha det vita camot till min 312a.
Riktig Lume!Var det nån som sa 312:a?...
![]()
Blev lite "fusk lume" när jag drog lite i reglagen på iFånen..![]()
Grymt! Ska ringa honom och fråga vad jag kan fåIntressant intervju med Panerai's VD Angelo Bonati. Jag älskar Panerai lite mer efter att ha läst denna. Må han alltid sitta på tronen!
https://www.revolution.watch/in-conversation-with-angelo-bonati/
Intressant intervju med Panerai's VD Angelo Bonati. Jag älskar Panerai lite mer efter att ha läst denna. Må han alltid sitta på tronen!
https://www.revolution.watch/in-conversation-with-angelo-bonati/
Jag tycker den ser snygg ut på bild. Är lite tveksam till storleken 42 mm, 44mm är mer panerai för mig. Ska bli intressant att testa den irlKommentarer på nya pam688. Limiterad till 300 ex. 42 mm.![]()
Jag brukar ju ogilla gummi på Panerai, och har tidigare förespråkat att bada med skinn-armband (trots att de förstörs), eller köpa canvas. Men jag är benägen att göra ett undantag efter att ha sett dessa:
![]()
Bild egenmäktigt stulen från Paneristi.com -gruppen på facebook. Älskar Camo.
yes. horusJag har en 111:a och hade lätt kunnat tänka mig ett sådant armband. Antar att det är Horus Straps?
yes. horus![]()