Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chansen är obefintlig tror jag.. Dessutom har jag för mig att du faktiskt betalade ännu mindre än 25!!
Men kul att du är på väg tillbaka från den mörka(Pannalösa)sidan..;-)
HahahaSånt vågar man ju inte prata om högt, sålde för typ samma...lite samma sak som när jag flippade iväg två Heuers till ett sammanlagt värde som är typ mindre än vad EN av dem skulle kosta att köpa idag. @Compiss brukar iofs påminna mig med jämna mellanrum...![]()
Hahaha
Ja jag roar mig att rota bland säljannoner som är några år gamla ....![]()
Om jag minns rätt sålde jag min 111 för 39 för ett år sedan så det låter bra i mina öron.Så jag som letar efter en 111/112 som en galning skall inte vara ledsen om jag får köpa en Pam111, 2011 fullset för 37? Tyckte det lär lite i överkant men det är extremt fin
kolla köp och sälj här på forumet, såg ett gäng med boettskydd till salu tidigare i veckanGår det få tag på boett/bezelskydd till en 005:a ? , kostnad ?
Fanns ej till luminor 44 mm, kollar för fullt härkolla köp och sälj här på forumet, såg ett gäng med boettskydd till salu tidigare i veckan
Kolla med Nymans annars...kolla köp och sälj här på forumet, såg ett gäng med boettskydd till salu tidigare i veckan
Blev det lite fel nu?Egen tid.... Trevlig helg!![]()
Hädare!Egen tid.... Trevlig helg!![]()
Han vill så gärna få posta i KS finaste trådBlev det lite fel nu?![]()
Han vill så gärna få posta i KS finaste tråd
@Spencer66 @daviden @Denke Kan någon av er ta bort den hemska bilden en bit upp!?![]()
Grattis! Gärna bilder i bättre ljus så man ser guldvisarnaÄntligen kan man posta här själv. En ny beater inhandlad, 351. Återkommer med fler bättre bilder.
![]()
Absolut, risig belysning i baren..Grattis! Gärna bilder i bättre ljus så man ser guldvisarna![]()
En till hädare! Admin, ta bort detta inlägg!!!Nej. Ni behöver komma ut och se lite annat.![]()
https://klocksnack.se/threads/panerai-boettskydd-rubber-protector.47100/Går det få tag på boett/bezelskydd till en 005:a ? , kostnad ?
Haha. Sorry. Jag som inte ens var fullBlev det lite fel nu?![]()
Säg som det är, du drömmer om en Panerai. Du är otrogen din Omega och relationen börjar knastra. Snart har du en ny. En med borstat och självlockigt kronskydd eller med en knopp som en lök.Haha. Sorry. Jag som inte ens var full![]()
Som sagt pöjk, snacka om att det var på tiden! Mycket bra att du högg den!Äntligen kan man posta här själv. En ny beater inhandlad, 351. Återkommer med fler bättre bilder.
![]()
Haha. Du vet inte hur rätt du har, är bra sugen....Säg som det är, du drömmer om en Panerai. Du är otrogen din Omega och relationen börjar knastra. Snart har du en ny. En med borstat och självlockigt kronskydd eller med en knopp som en lök.![]()
Haha. Du vet inte hur rätt du har, är bra sugen....![]()
En till hädare! Admin, ta bort detta inlägg!!!![]()
Tack för den!Hen borde bannas! Helt klart! Min gamla 000 säger hej, mest för att smöra lite...
![]()