• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Du har säkert rätt men det var faktiskt mycket Italienare där med. Både vad man hörde till språket och vad man såg till reg-skyltar. Det roligaste jag såg var dock en äldre herre som rattade en Maranello röd 355 mitt i Verona. helt rätt i min mening. :D

Jag försökte vara lite lustig bara. Nog är det en hel del Italienare runt garda, allt. :)
Håller helt med dig om att köra Ferrari i Verona, en för övrigt enormt underskattad stad!
 

D.B

Cartier
2-Faktor
Underbar läsning, så dom skall användas. Har ett tag funderat på ha min 005:a som brukis, efter denna läsning så är det bara " do it ":nailbiting::nailbiting:
Citerar mig själv, då kollar vi imorgon om det blir en ny brukis eller om glycinen får fortsätta :wideyed::nailbiting: vilken blir det hmmm
IMG_20160814_143857.jpg
 

Kim

Panerai
Ingen som beställt nya luminor due eller är den ratad av alla riktiga paneristi? Gillar den men tråkigt med vattentätheten :/
Inget som kommit fram i tråden vad jag kan minnas. Men någon kanske kör en smygare :)
Jag är inte helt såld på due:n...
Jag vill gärna prova den först! Nymans skulle höra av sig när de landat i butiken. Förhoppningsvis borde det vara snart :) Jag håller mig mest på land så vattentätheten blir aldrig några problem då ;)
 
Topp