Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon AD i grekland som släppt dem till gråhandlare för inköpspris :/?På tal om Radiomir 1940 så har jag funderat på att skaffa en 655:a till min fru. Den går loss på 90 listpris. Det finns en i Dubai för 60 och en i Tyskland för 40, båda på Chrono24.
Ehm ... här ligger minst en hund begraven.
Ja, det är väl best case...Någon AD i grekland som släppt dem till gråhandlare för inköpspris :/?
Tack själv, blev ju skitsnyggt! Varför sålde jag det där?
"Grisen" sitter på alla 425'orFrågor ang Panerai 425
Är det någon skillnad mellan serierna? Eller är det same same? Läste på en hemsida att det ryktades att torpeden bara skulle finnas på den första serien men den sitter ju på de andra också...
O-serien, som min är, ska tydligen ha tillverkats i 1500 olika ex. Är det lite eller mycket i Panerai-sammanhang?
"Grisen" sitter på alla 425'or
(Även kallad pig-dial)
Stort Grattis!!
Behöver nog inte bli jättedyrt. Förhoppningsvis så är det bara låsregeln till ställaxeln som har släppt.Hur pass dyrt behöver det här bli?
Det där strapet är värt multum! Enorm proveniens...Jag har svurit ve och förbannelse över det!! Bra att det kom till någon som hade rätt boett...
Ett par gånger dessutom... Skönt att det löste sig i alla fall!Tack själv, blev ju skitsnyggt! Varför sålde jag det där?
Väldigt kul när jag blir positivt överraskad. Att jag med handleder på 16 cm kan bära upp en klocka på 47 mm - det trodde jag aldrig.
Panerai 425
Grym och ett självklart val till vittvätten.Länge sen jag postade nåt i denna tråden. Har burit mina Paneraier (111 å 114) mycket i sommar, när det inte känts läge för med ömtåliga vintage-grejer.
Just nu vit 114 på custom läderband från @MickeJ å vit tvätt...
Denna ser fin ut. Någon som klämt på den irl och kan förmedla en känsla?
https://klocksnack.se/threads/panerai-submersible-389-amagnetic.59316/
Stiligt broder!!Väldigt kul när jag blir positivt överraskad. Att jag med handleder på 16 cm kan bära upp en klocka på 47 mm - det trodde jag aldrig.
Panerai 425
Flyger högt!Flyger 560 på Asso eller inte??
Skönt för jag köpte ett precis.Flyger högt!
Tycker du gjorde ett prima köp. Ser mycket fint ut!Flyger 560 på Asso eller inte??
Lirar fint!Flyger 560 på Asso eller inte??
Synd bara att det är fel bredd . 26 mm ska det vara!OM jag eventuellt INTE skulle gilla det erbjuds det naturligtvis här till ett förmånligt pris
Är gärna framme och klipper det då!OM jag eventuellt INTE skulle gilla det erbjuds det naturligtvis här till ett förmånligt pris