• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Johe

Omega
Hur pass dyrt behöver det här bli? :(
image.jpeg
 

kmg

Patek
2-Faktor
På tal om Radiomir 1940 så har jag funderat på att skaffa en 655:a till min fru. Den går loss på 90 listpris. Det finns en i Dubai för 60 och en i Tyskland för 40, båda på Chrono24.

Ehm ... här ligger minst en hund begraven.
Någon AD i grekland som släppt dem till gråhandlare för inköpspris :/?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Frågor ang Panerai 425

Är det någon skillnad mellan serierna? Eller är det same same? Läste på en hemsida att det ryktades att torpeden bara skulle finnas på den första serien men den sitter ju på de andra också...

O-serien, som min är, ska tydligen ha tillverkats i 1500 olika ex. Är det lite eller mycket i Panerai-sammanhang?
"Grisen" sitter på alla 425'or;)
(Även kallad pig-dial)
Stort Grattis!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
image.jpeg

Min lilla Pam560 varken vill eller ska döljas. Därför man lägger upp ärmarna hos skräddarn:).
Förhoppningsvis blire ett asso eller canvas till helgen, har inte bestämt mej än bara..
Verkar ju inte vara nån här som kör oem canvas så därav suget. Asso känns ju vanligt men verkar ju förbaskat skönt..
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
D

Deleted member 4412

Guest
OM jag eventuellt INTE skulle gilla det erbjuds det naturligtvis här till ett förmånligt pris;)
 
Topp