Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
45mm tror jag är den valigaste storleken på en Radomir.Jag älskar pannor, men jag känner sug efter någon radomir modell. Vad finns det för schysta modeller/ vilka storlekar finns dom i
Tycker om 510:an!510 blev dagens klocka, foton tagna med iphone6 vilken skillnad jmf med iphone5
Vacker!Lite Panerai DNA
Panerai Radiomir 1940 Marina Militare PAM587 Special Edition xxxx/1000 47mm
//Stefan
Hade en 114, love it!!
Min 510:a säger hej
Vad är det för band? OEM?
Äger en 512, det är en Radiomir! Den ingår i 1940-serien.45mm tror jag är den valigaste storleken på en Radomir.
Nya som t ex 512 (inte Radomir) men utan crown guard ligger på 42mm och storebror 514 på 47.
Är oxå ägare till en Radiomir 1940. I mitt tycke den perfekta bryggan mellan Luminor och den traditionella Radiomiren med wire lugs.
felpostVacker!
Första och sista bandet på 359 hade lite ball färg, passade bra.Tjena
Jag bidrar med lite
Hade en 359a innan med in-house automatiskt mekaniskt in-houseverk. Det är en 44mm modell.
Den har en annorlunda tavla med siffror istället för stavindex. Personligen tycker jag den är riktigt grym.
Nu rockar jag en 422, den huserar ett manuellt mekaniskt in-houseverk och mäter 47mm. Bär den ej på vänster arm, hade den där för att det är enklare att fota
Om du vill/kan så säger jag köp
Återhållsamt vacker, tumme upp!Äger en 512, det är en Radiomir! Den ingår i 1940-serien.
Sköna klockor och grymma band.Två Panerai som passerat, men sålts.
Nu utan Panna, men det blir nog en till framöver!
Panerai 359
Panerai 233
45mm tror jag är den valigaste storleken på en Radomir.
Nya som t ex 512 (inte Radomir) men utan crown guard ligger på 42mm och storebror 514 på 47.
Det tycker jag du ska göra! Vet att det fanns minst en kvar när jag köpte min för någon vecka sedanSå nu efter har rensat internet på info om 512, måste jag boka tåg biljett till Sthlm så man kan få prova skönheten. Kanske ska ringa nymans och kolla så att dom har den hemma
Fanns en igår då jag var där. Som tidigare sagt, Sebastian är kunnig och otroligt trevlig. Han är ansvarig för panerai i butiken.Så nu efter har rensat internet på info om 512, måste jag boka tåg biljett till Sthlm så man kan få prova skönheten. Kanske ska ringa nymans och kolla så att dom har den hemma
Kör!Så nu efter har rensat internet på info om 512, måste jag boka tåg biljett till Sthlm så man kan få prova skönheten. Kanske ska ringa nymans och kolla så att dom har den hemma
Bara att boka, dra ett pm så kanske vi kan mötas upp för ett besök på nymansSå nu efter har rensat internet på info om 512, måste jag boka tåg biljett till Sthlm så man kan få prova skönheten. Kanske ska ringa nymans och kolla så att dom har den hemma