En man med mask???Rätt säker på att jag såg den på tuben idag Nexus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En man med mask???Rätt säker på att jag såg den på tuben idag Nexus
Borde jag...? Klart du ska!Lurkat denna tråd lite för länge nu..borde jag bidra med egna bilder på min 005a?
Kanske ska fråga Compiss?
Två Panerai som passerat, men sålts.
Nu utan Panna, men det blir nog en till framöver!
Panerai 233
Förutom klockorna så är det kul att bandet gör så mkt. Blir ju stor skillnad på olika band
Ingen som kör på gummi?
Åker du röda linjen? I så fall var det mig. Om inte annat har jag ett KS-pin på rocken som kan avslöja mig.Rätt säker på att jag såg den på tuben idag Nexus
Provat, inget för mig. Kör krokodil och kalv.Ingen som kör på gummi?
Ingen som kör på gummi?
Jag gjorde på min 312:a, gummit jag fick till min 510:a är längre av någon anledning så "slajfen", om det nu heter så blir för lång och det ser fult ut
Ingen som har provat rubberb till Panerai?
Vilket känns bäst?Provat, inget för mig. Kör krokodil och kalv.
Funkar kanonish!Molle har ett rubberb på sin panna har jag för mig?
Kalven är den jag kört mest och den är skönt formad nu och fått in den ytterligare ett hack av hålen. Köpte det extra för 1.800:- Så kalv som svar på din fråga.Vilket känns bäst?
Såg på panerais hemsida att de olika banden är toksnygga, vet du möjligen pris på dem?
Vilket tycker du är skönast?
Krokodil el kalv?
Fantastisk 249!Puttar in några till
PAM249
PAM305
PAM91
PAM90
PAM106
PAM372
PAM140
//S
Grymma stoffe56 !! Hur tycker du de känns på länk? Gillar 305an också..
Till er andra, SLUTA CITERA ALLA BILDER OM OCH OM IGEN. Fan så irriterande med allt scrollande.
]
Dagens i-landsproblem?
Sköna klockor och grymma band.
Är det panerais egna?[/quote.
Funkar kanonish!
AM-PM växlar och pilen visar gångreserv.233:an är grym. Berätta om hur subdialen funkar! "Lövet" visar väl sekunder, men vad gör pilen? Och växlar am/pm i fönstren?
Har för mig att alligatorn ligger på ca 3200:- och kalven på ca 1000:- mindre på Nymans. Om du verkligen behöver original band....Vilket känns bäst?
Såg på panerais hemsida att de olika banden är toksnygga, vet du möjligen pris på dem?
Vilket tycker du är skönast?
Krokodil el kalv?
Dagens i-landsproblem?