MickeG vart inte imponerad av Omega
AT på sälj
Det är en snygg klocka absolut men vi klickade lixom inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MickeG vart inte imponerad av Omega
AT på sälj
Inte illa att det finns två panerai på Samma arbetsplats. Grymma!Min och kollegans
Min och kollegans
Inte illa att det finns två panerai på Samma arbetsplats. Grymma!
En 112 och den andra ser ut att vara i titan va,,,,
Jag återkommer i morgon... ;-)
Äh va fan, dags att byta band
På med ett mossgrönt läder, vad säger panelen. Bra eller anus??
Peter
Ge mig din 425:a och gärna en 424:a också
Håller med Micke =)
De e nära nu...
111an från chrono24, Holland?
Den kommer att sitta bra ska du se. Grattis till en riktig fin klocka.Måste bara får det här med Panerai ur huvvet...
Antingen växer den på mig, eller oxå är det bara att konstatera att Luminor inte funkar på mina spaghetti-armar, ta det som en man & flippa den.
Måste bara får det här med Panerai ur huvvet...
Antingen växer den på mig, eller oxå är det bara att konstatera att Luminor inte funkar på mina spaghetti-armar, ta det som en man & flippa den.