• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Precis en sån! Kostar ju inte många kronor, frakten blir ju dyrare än lampan.

Ja precis så är det. Köpte varken den billigaste eller dyraste modellen och då kostade frakten mer än lampan..Lustigt!
Men buda hem en sån från ebay..Tror det fanns några för typ dubbla priset men skeppat från UK om du behöver få hem en snabbt

Ja precis så är det. Köpte varken den billigaste eller dyraste modellen och då kostade frakten mer än lampan..Lustigt!
Men buda hem en sån från ebay..Tror det fanns några för typ dubbla priset men skeppat från UK om du behöver få hem en snabbt
Något speciellt man ska kolla på? Styrka osv...

Ahh den där stygnen var rödaktiga? Hade den röda funnits i 26mm så hade jag köpt den med en gång.

Kollade in den gröna med, fanns också bara i 24mm :/.

Har ett blått, fattas ett rött, grönt och gult sen får det vara nog :)

Kommer inte riktigt ihåg, den försvann efter att jag beställt. =)
Nå, det kommer wristies när den kommer.
26mm, Radiomir?

FYI - Panerai brukar öka/minska produktionen för resp modell varje år.
Det är sällan som det håller sig till samma antal varje år.
Det var 1500 exemplar som släpptes 2013, 2000 exemplar för 2014. Det lär ticka upp mer det är en mkt populär modell.
Check!
Baserade min post på att min egen 512 är märkt med en volym på 1500. Korrekt att den är från 2013.

Börjar bli ganska insnöad i Rolexdjungeln, men Panerai är och kommer alltid förbli no1 :)

A963E1A7-022D-41CC-A046-FFFC426D2C17_zpsjj76p4w7.jpg

Vilka modeller i stål finns i den nya mer slimmade Bettarini-boetten förutom 510 och 560? Har förstått att även 590 har en sådan boett men den är limiterad och därmed både dyr och svår att få tag på.

Vilka modeller i stål finns i den nya mer slimmade Bettarini-boetten förutom 510 och 560? Har förstått att även 590 har en sådan boett men den är limiterad och därmed både dyr och svår att få tag på.

590 är regular edition även om antalet i produktion är mindre än för 510/560 mfl.
Den släpptes enbart i USA under premiäråret men kommer släppas till övriga marknader detta år.
Den bör du kunna få tag på utan någon premie involverad.

Förutom 510,560 har du även 562 och 564 i titan med superläcker tobacco dial!

590 är regular edition även om antalet i produktion är mindre än för 510/560 mfl.
Den släpptes enbart i USA under premiäråret men kommer släppas till övriga marknader detta år.
Den bör du kunna få tag på utan någon premie involverad.

Förutom 510,560 har du även 562 och 564 i titan med superläcker tobacco dial!

Tänkte väl att du skulle ha koll på det ;) Där ser man! Ska definitivt spana in 562/564.

Tillbaka
Topp