Dronten
Silver
Ja. Knallblått även om det inte syns här.Snyggt! Ted su croco?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja. Knallblått även om det inte syns här.Snyggt! Ted su croco?
609 kommer i ett ljusare brunt kalvband, cognac-ish. 610 kommer med svart kalv.Vad kommer dom med för orginalband? trodde det var svart kalv
Dom gör grymt fina band. har haft det som är gul/guldJa. Knallblått även om det inte syns här.
Okej, håller med att dom gör sig riktigt bra på ett mörkare band609 kommer i ett ljusare brunt kalvband, cognac-ish. 610 kommer med svart kalv.
Tror vi kan kora dig till segrare av ägare till flest pannor. Kul variation och grattis till inköpet.Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden.
![]()
![]()
![]()
Helt rätt! Plånboken kan ju muntras upp någon annan gång!Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden.
![]()
![]()
![]()
Eller hur !Helt rätt! Plånboken kan ju muntras upp någon annan gång!![]()
Man blir ju väldigt inspirerad dessvärre, tur att både Nymans och Krons har stängt för dagen!Eller hur !
Man kanske skulle jävlas lite med plånboken själv![]()
Jag är riktigt sugen på det också. Jag har det blå och det gröna nu. Väldigt mjuka och välgjorda.Dom gör grymt fina band. har haft det som är gul/guld
Mycket mycket bra!Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden.
![]()
![]()
![]()
Borde ju inte vara så svårtVi behöver prata om en sak. Är det någon i denna tråd, förutom jag själv då, som blir trött, på gränsen till förbannad, när någon skriver Radomir?
R A D I O M I R ! Kan det vara så svårt?
Du menar Lumor-ägareBorde ju inte vara så svårt
Många Luminor-ägare i tråden (jag själv inkluderad)
Skämskudde fram. Har nog aldrig skrivit RADOMIR eller RADIOMOR för den delen men alltid utläst det som Radomir....Vi behöver prata om en sak. Är det någon i denna tråd, förutom jag själv då, som blir trött, på gränsen till förbannad, när någon skriver Radomir?
Starkt att våga träda framSkämskudde fram. Har nog aldrig skrivit RADOMIR eller RADIOMOR för den delen men alltid utläst det som Radomir....![]()
Galning! Grattis!Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden.
![]()
![]()
![]()
Jag är helt sjuk i huvudet.Galning! Grattis!
Så, det är en 1392 alltså? Skiljer sig väl bara i storlek från 1312, som jag tror du hittar fler recensioner om.ska tydligen vara tunnare än föregångaren PAM392. men en panna får ju inte bli för liten och nätt.
Läs igen vad jag skrev. 1312 är den nya 312, 44mm. 1392 är den nya 392, 42mm. De har gjort samma saker med 1312-boetten.sen lär det nog inte vara någon jätte stor skillnad mellan P.9000 och P.9001. tänkte mer hur den nya storleken upplevs
Är det på vägen in i Radiomirträsket så må det vara förlåtet.Vi behöver prata om en sak. Är det någon i denna tråd, förutom jag själv då, som blir trött, på gränsen till förbannad, när någon skriver Radomir?
Sorry läste lite slarvigt. ska spana in 1312Läs igen vad jag skrev. 1312 är den nya 312, 44mm. 1392 är den nya 392, 42mm. De har gjort samma saker med 1312-boetten.
Jag läste på tjocklekarna ... och jag tror jag har siffrorna kvar i huvudet ... 359, 312 och 392 är 18mm tjocka, 1359, 1312 och 1392 är 15,5mm ... det är inte "för tunnt", det lovar jag.Sorry läste lite slarvigt. ska spana in 1312
15,5mm är ju som sagt inte direkt tunnt. men tyckte luggarna såg ut att var väldigt tunnaJag läste på tjocklekarna ... och jag tror jag har siffrorna kvar i huvudet ... 359, 312 och 392 är 18mm tjocka, 1359, 1312 och 1392 är 15,5mm ... det är inte "för tunnt", det lovar jag.
Fast tillräckligt tjocka ändå, det tror jag nog, dock inte för ett rubberb15,5mm är ju som sagt inte direkt tunnt. men tyckte luggarna såg ut att var väldigt tunna