• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416 :) Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden. :)

IMG_0833.JPG
IMG_0834.JPG
IMG_0827.JPG
 
Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416 :) Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden. :)

IMG_0833.JPG
IMG_0834.JPG
IMG_0827.JPG
Tror vi kan kora dig till segrare av ägare till flest pannor. Kul variation och grattis till inköpet.
Edit: om ingen annan sitter och smyger på fler :)?
 
Jag tror inte att de flesta av er blir jätteförvånade över att det blev jag som knep @Ekstrand s 416 :) Nu är min plånbok verkligen ledsen dock, tur att jag tyckte det var värt det. Här kommer några dassiga foton i väntan på bättre ljusförhållanden. :)

IMG_0833.JPG
IMG_0834.JPG
IMG_0827.JPG
Mycket mycket bra!
Hoppas nu inte att @Ekstrand gör något så dumt som att Inte ersätta Pannan med en annan Panna.. :shifty:
 
ska tydligen vara något uppgraderat verk också, p.9001. men det största skillnaden är nog att luggarna kronskyddet och boetten ska vara rätt mycket tunnare
 
sen lär det nog inte vara någon jätte stor skillnad mellan P.9000 och P.9001. tänkte mer hur den nya storleken upplevs
 
Tillbaka
Topp