Johan_C
Silver
Snyggt strap !![]()
Idag bär jag den här (359), imorgon bär jag förhoppningsvis något liknande men nytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt strap !![]()
Idag bär jag den här (359), imorgon bär jag förhoppningsvis något liknande men nytt.
Vad är det för referens på denna? Gillar de där svetstrådarna mer och mer.
Har du bytt 24an?Vinterpäls på!![]()
skulle du kunna bli OWG med pannan?Kört VC:n som fredagsklocka på jobbet. Älskar verkligen det klockskrället, men likt tusan känner jag ändå att jag bara måste spänna på mig Pannan för några timmar när jag kommit hem. Egentligen borde SKX:en åka på inför stoj och lek med ungarna, men det gåår bara inte.. Pannan bara skriker efter mig
![]()
Den är så j*vla bra den där....Kört VC:n som fredagsklocka på jobbet. Älskar verkligen det klockskrället, men likt tusan känner jag ändå att jag bara måste spänna på mig Pannan för några timmar när jag kommit hem. Egentligen borde SKX:en åka på inför stoj och lek med ungarna, men det gåår bara inte.. Pannan bara skriker efter mig
![]()
Toshi FTW. Jag fick nyss mail från honom som sa att det kommer en ny strap i lådan om några dagar. Blir perfekt för mitt nästa panna.Snyggt strap !
Det där bandet var nästan hårigt otäckt. Jag skulle nog gå med känslan av att ha ett vildsvin hängandes runt armen, drypandes och hårigt, kanske också kittligt, men rått och snygg var det och passade grymt (ursäkta) bra till. Otroligt snygg modell. Suget kommer tillbaka känner jag. Inte bra. Jag ska nog ha en destro, sen får det vara bra.![]()
PAM217 är också jävligt bra asså... Gillar destromodeller, även om jag inte är vänsterhänt...
Lika lite som jag någonsin kommer kunna vara utan minst en Panna skulle jag kunna vara owg med en Panna, vare sig det gäller 47 eller 44 i diameter (utgår från Luminor). Min 422 är i ärlighetens namn för stor för vissa sammanhang; skulle således inte kunna ha den som enda klocka även om den just nu får överlägset mest handledstid av mina (förvisso få) klockor. Dessutom tycker jag Luminor utgör en så speciell typ av klocka att jag känner att jag behöver komplement.skulle du kunna bli OWG med pannan?
Vad är det för referens på denna? Gillar de där svetstrådarna mer och mer.
Nej, efter meditation och samtalsterapi så kom jag fram till att 24an stannar kvarHar du bytt 24an?
Grymt snyggt!Tack @MickeJ för de grymma nya armbanden till min 609. Här är ett par bilder på det gröna som i vissa ljus ser brunt ut. Sjukt nöjd!
![]()
![]()
![]()
Härligt. Låt den stanna tills jag drar ett PM om köpNej, efter meditation och samtalsterapi så kom jag fram till att 24an stannar kvar![]()
Nej, efter meditation och samtalsterapi så kom jag fram till att 24an stannar kvar![]()
24:an är för jäkla mysig! Klämde på en i princip orörd 2002:a hos en för forumet rätt otippad ägare. Nästa Panerai-GTG tror jag han gärna dyker upp med denHärligt. Låt den stanna tills jag drar ett PM om köp![]()
Härligt. Låt den stanna tills jag drar ett PM om köp![]()
Vem pratar vi om24:an är för jäkla mysig! Klämde på en i princip orörd 2002:a hos en för forumet rätt otippad ägare. Nästa Panerai-GTG tror jag han gärna dyker upp med den![]()
Vad heter hon?24:an är för jäkla mysig! Klämde på en i princip orörd 2002:a hos en för forumet rätt otippad ägare. Nästa Panerai-GTG tror jag han gärna dyker upp med den![]()
Jäkligt sugen på att sälja 111an och klippa 24an när den låg ute.24:an är för jäkla mysig! Klämde på en i princip orörd 2002:a hos en för forumet rätt otippad ägare. Nästa Panerai-GTG tror jag han gärna dyker upp med den![]()
Yes!Jäkligt sugen på att sälja 111an och klippa 24an när den låg ute.
Är 24an 44mm?
Grymt. Tycker klockan gör sig ännu bättre på ett lite mörkare band jmt med orginalbandet. Bra val.Tack @MickeJ för de grymma nya armbanden till min 609. Här är ett par bilder på det gröna som i vissa ljus ser brunt ut. Sjukt nöjd!
![]()
![]()
![]()
Vad kommer dom med för orginalband? trodde det var svart kalvGrymt. Tycker klockan gör sig ännu bättre på ett lite mörkare band jmt med orginalbandet. Bra val.
Snyggt! Ted su croco?Tillbaka till rötterna.
![]()