• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Morgonsol på 233:an
20161203_095620.jpg

Hej, jag har en Panerai inne på service nu. Den har ett ETA-verk och servas på Panerai/Richemont servicecenter i Holland just nu. Jag fick kostnadsförslag och tid häromdagen. Det lyder: komplett service inkl delar utan polering och utan byte av tavla+visare, frakt, provtryck, packningar och allt, 6400 kr. Beräknad leveranstid tillbaka till mig är 6-8 veckor. Det är helt ok tycker jag. När det gäller tips på modell, säger jag bara att kan du så köp den du gillar. Det här med instegsmodell har jag aldrig förstått mig på. Är det pga budget är det ändå bättre och billigare att vänta och spara och sen köpa den modell du vill ha. Hur tänker du just nu kring din stundande första Panerai? Vad vill du ha ut?
Tack för svar. Den tiden och kostnader är helt acceptabel tycker jag. Budget går aldri hålla man ligger till hela tiden men 60-75k är väl rimligt. Men har svårt att släppa en i guld men då måste kanske något gå ut ovh det bil man inte. Får väl ta mig till Nymans det är nog det ända raka.
Trevlig helg..

Tillbaka
Topp