• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det var lilla jag som gjorde det :) Börjar Panerai-resan mjukt med en nätt Radiomir så får vi se om jag går vidare med 44mm Luminor senare!

Bilder följer givetvis när nyheten är på plats!
Stort grattis och välkommen. En modell jag länge sneglat på så upp med bilder och lite om hur du uppfattar den...när den väl landat och du testat :)

Stort grattis och välkommen. En modell jag länge sneglat på så upp med bilder och lite om hur du uppfattar den...när den väl landat och du testat :)
Tack! Har klämt på ett antal Pannor tidigare (bl.a. 1392 i Florens i somras som även den är 42mm men i Luminor och 1950 vilket förstörde proportionerna imo). Kommer definitivt att lägga upp lite bilder och intryck! Sen börjar bandjakten :)

Som alltid när man är på restaurang så fotas det klockor!

IMG_0747.JPG
Najs. Vad är det för ref?

inte värt det tycker jag! 422 är ju oxå skitsnygg - kanske den allra snyggaste Pannan enligt mig. Endast om du är beredd att dö för DESTRO är värt att byta :)
Absolut, håller givetvis med om att 422:an är galet snygg :)
Här snackar vi dock om den klaaassiska Fiddy-tavlan, men omvänd för Destro. Dessutom snackar vi Marina Militare. Och Destro är förbaskat coolt :D (not to die for dock).
På riktigt limiterad med 1000 ex tillverkade under endast ett år, H-serie 2005..

Å andra sidan ett ETA-verk. Men verkligen magisk ur ett DNA-perspektiv..

Faaan, ångest..

Tillbaka
Topp