Good catch!!Det var lilla jag som gjorde detBörjar Panerai-resan mjukt med en nätt Radiomir så får vi se om jag går vidare med 44mm Luminor senare!
Bilder följer givetvis när nyheten är på plats!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Good catch!!Det var lilla jag som gjorde detBörjar Panerai-resan mjukt med en nätt Radiomir så får vi se om jag går vidare med 44mm Luminor senare!
And so it begins!Funderar på nåt svart läder som lite mer dressad look till kontoret. Tips eller inspiration?
Stort grattis och välkommen. En modell jag länge sneglat på så upp med bilder och lite om hur du uppfattar den...när den väl landat och du testatDet var lilla jag som gjorde detBörjar Panerai-resan mjukt med en nätt Radiomir så får vi se om jag går vidare med 44mm Luminor senare!
Tack! Har klämt på ett antal Pannor tidigare (bl.a. 1392 i Florens i somras som även den är 42mm men i Luminor och 1950 vilket förstörde proportionerna imo). Kommer definitivt att lägga upp lite bilder och intryck! Sen börjar bandjaktenStort grattis och välkommen. En modell jag länge sneglat på så upp med bilder och lite om hur du uppfattar den...när den väl landat och du testat![]()
Bra köp!Det var lilla jag som gjorde detBörjar Panerai-resan mjukt med en nätt Radiomir så får vi se om jag går vidare med 44mm Luminor senare!
Najs. Vad är det för ref?Som alltid när man är på restaurang så fotas det klockor!
![]()
590!Najs. Vad är det för ref?
Är rätt from av mig, men kanske eventuellt skulle kunna tänka mig att dräpa någon för dennaThere can only be one
![]()
Jag med dvs from men har lust och ge en lavett till han/hon som propsade för gul patina...annars mycket fin!Är rätt from av mig, men kanske eventuellt skulle kunna tänka mig att dräpa någon för denna![]()
Nååååå?There can only be one
![]()
Nååååå?![]()
Haha - Im holding you baby, all the way to the stars and back
Don't push me I am close to the edge, I am trying not to loose my head ......
Fan vad snygg, och dessutom vettigt prissatt.PAM243. tagenfrånnätetbilder.
![]()
![]()
Varför inte..du får ju kronskyddet på din rätta sidaSälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
![]()
![]()
![]()
Sälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
![]()
![]()
![]()
Jag kan bara hålla med.Fan vad snygg, och dessutom vettigt prissatt.
Du vet vem som köper din 422!Sälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
![]()
![]()
![]()
Jag får lite svårt med andningen när jag tittar på bilderna. Är allt annat snyggt, är detta en graal och en destro dessutom. Catch it if you can!Sälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
![]()
![]()
![]()
Oavsett vilket bud du lägger så lägger jag mig 1234 kronor överDu vet vem som köper din 422!
Spännande, världens dyraste 422! Swisha Palle 101234kr, du vann.Oavsett vilket bud du lägger så lägger jag mig 1234 kronor över![]()
Fan...Spännande, världens dyraste 422! Swisha Palle 101234kr, du vann.
Mycket bra, grattis! Ni rookiesar blir bara fler och fler och missionen att sprida Panerais ljus över vidderna går framåt med raska klivÄntligen anlände min julklapp, riktigt jävla grym
![]()
Subsekund + 9Sälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
![]()
![]()
![]()
inte värt det tycker jag! 422 är ju oxå skitsnygg - kanske den allra snyggaste Pannan enligt mig. Endast om du är beredd att dö för DESTRO är värt att bytaSälja den underbara 422:an och dessutom addera minst 50-60k till för att få en sån här. Är det värt det?? I princip orörd 217..
![]()
![]()
![]()
Äntligen anlände min julklapp, riktigt jävla grym
![]()
Absolut, håller givetvis med om att 422:an är galet snygginte värt det tycker jag! 422 är ju oxå skitsnygg - kanske den allra snyggaste Pannan enligt mig. Endast om du är beredd att dö för DESTRO är värt att byta![]()