Grymt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!!
De flesta kom ju med och måste testa lite direkt.Redan?! Hej vad det går! Som jag sa, du kommer gå bananas![]()
Såhär på vinterhalvåret får jag väl se lite hur ofta det blir. Sommaren dock är en annan femma. Kan digga gummi men som sagt närmsta tiden blir nog mest läder.Apropå på band så får jag känslan av att OEM gummit känns som ett bihang alla förväntar sig men ingenting som används frekvent? Förutom submersible ägarna. Inte alls min mening att trampa någon på tårna bara nyfikenEller vad tycker du @Dalomo som nybliven ägare (Grattis) är det bandet som du kommer använda eller kommer det samla damm?
Bra poäng gällande vädret!Såhär på vinterhalvåret får jag väl se lite hur ofta det blir. Sommaren dock är en annan femma. Kan digga gummi men som sagt närmsta tiden blir nog mest läder.
Vi är nu på sidan 372 i tråden, så kom igen nu alla med en 372:!
Min är såld, men bjuder på en gammal bild!
![]()
Såja! Stort grattisEfter intensivt jagande landade min första panna lagom till helgen.
![]()
Luminor, sandwich, borstat titan - i min mening en riktigt klassisk Panerai.
![]()
PAM177
![]()
Så sjukt nöjd!! På med gummit - ut i solen.
![]()
//Johan
Stort grattis!Efter intensivt jagande landade min första panna lagom till helgen.
![]()
![]()
PAM177
![]()
![]()
//Johan
Grattis, big moment att få första Pannan!!Efter intensivt jagande landade min första panna lagom till helgen.
![]()
![]()
PAM177
![]()
![]()
//Johan
Mitt OEM gummi ligger mest på hyllan men i somras fick det rätt mycket tid. Tycker det är grymt bekvämt och snyggt att varva med canvas på sommaren.Apropå på band så får jag känslan av att OEM gummit känns som ett bihang alla förväntar sig men ingenting som används frekvent? Förutom submersible ägarna. Inte alls min mening att trampa någon på tårna bara nyfikenEller vad tycker du @Dalomo som nybliven ägare (Grattis) är det bandet som du kommer använda eller kommer det samla damm?
Grattis och välkommen in i värmenEfter intensivt jagande landade min första panna lagom till helgen.
![]()
![]()
PAM177
![]()
![]()
//Johan
Apropå på band så får jag känslan av att OEM gummit känns som ett bihang alla förväntar sig men ingenting som används frekvent? Förutom submersible ägarna. Inte alls min mening att trampa någon på tårna bara nyfikenEller vad tycker du @Dalomo som nybliven ägare (Grattis) är det bandet som du kommer använda eller kommer det samla damm?
Apropå på band så får jag känslan av att OEM gummit känns som ett bihang alla förväntar sig men ingenting som används frekvent? Förutom submersible ägarna. Inte alls min mening att trampa någon på tårna bara nyfikenEller vad tycker du @Dalomo som nybliven ägare (Grattis) är det bandet som du kommer använda eller kommer det samla damm?
Efter intensivt jagande landade min första panna lagom till helgen.
![]()
![]()
PAM177
![]()
![]()
//Johan
![]()
![]()
Bara så synd att OEM skall vara så plottrig. Är det Rubberb du har beställt som ovan @TomasBStockholm?
![]()
![]()
Bara så synd att OEM skall vara så plottrig. Är det Rubberb du har beställt som ovan @TomasBStockholm?
Inte runt handleden hoppas jag![]()
416 och en hund.
Du har så rätt finns bara visst nog till 44 mm! Fick lust på ett oliv grönt gummi ifrån Panatime så tack för tipsetNä, hittade inget rubber b till 47mm. Men det kanske finns? Köpte från Panatime.
Det var lilla jag som gjorde detVem klippte 574an?