Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sausage på min gammla G-serie från 2005PAM112 , G serie från 2004 med sausage Dial
![]()
En till bild på sandwichtavlan på min 372 för skojs skull
![]()
Fan du har ju den ovanliga med bara en visareSausage på min gammla G-serie från 2005
![]()
Ny band idag igen, Paneristi curse
Denna gång från MJ! (@MickeJ)
Såg mjukt å skönt ut de bandet, något sånt jag vill ha också. Vad kallas det ?
![]()
Kan du slänga upp fler bilder på bandet?
Exakt likadant, men i 26mm.Kan du slänga upp fler bilder på bandet?
Ser trevligt ut. Hur upplever du det?Exakt likadant, men i 26mm.
![]()
![]()
Får hålla med Micke här, oväntat mjukt och skönt för ett så rejält band.Ser trevligt ut. Hur upplever du det?
Som gjort för en 422. Var riktigt snyggtExakt likadant, men i 26mm.
![]()
![]()
Hur tjockt är det..Får hålla med Micke här, oväntat mjukt och skönt för ett så rejält band.
Minns inte exakt men gör sällan band över 3,5mm längre.Hur tjockt är det..
Då har den gått ner i något skede, den låg på 114kkr när jag prövade den på Nymans för ca 1,5 år sedan.233:an ligger kvar på sina 111 600 kr![]()
Börjar bli en korvfest det här..Sausage på min gammla G-serie från 2005
![]()
Inget dåligt köp!Beundrar tavlan på fruns Panerai.
![]()
Inget dåligt köp!
Det sägs så.Beställde en nos 114 som naturligtvis inte alls fanns när den väl skulle skickas
Gillar ju vita Pannor och fastnade lite grann för 561 alternativt 563 med sekundvisare.
Nu till frågan: Hur är det egentligen med åttadagarsverket? Har de kommit till rätta med de problem som varit?
Galet svårarbetat, ungefär som hornback. Svårt att arbeta i om man inte har maskin för att stansa. Bör dock vara ganska följsamt. Skulle tippa att det prismässigt ligger som andra exotiska läder.Är det någon som vet var man kan köpa straps i stingrocka? Är det någon som haft ett band i rocka och kan säga hur det känns? Jag fick en plötslig ingivelse om att en dykarklocka ska ha ett armband från havet. Kostnader? Tillgänglighet? Åsikter?