Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, men denna gången är det inte panna som lockar.Rob har inte Panerai så du behöver inte gå dit....![]()
Det här med att Pannerai gått ifrån sandwich och glasbaksida på vissa modeller har säkert med tillverkningskostnaden att göra i första hand men det borde ju rimligtvis också innebära att höjden på klockan borde kunna minska något.
Någon som vet om höjden skiljer sig något åt mellan modellerna beroende på tavla och bakboett?
Man blir hypnotiserad av att titta på Panerai, sov så sött....Trodde verkligen inte att jag skulle gilla Panerai såhär mycket.. Otroligt trevlig klocka, kan inte sluta titta på den! Stort tack @Palenkovich för att du snackade in mig på Panerai!
![]()
Haha verkligen!Man blir hypnotiserad av att titta på Panerai, sov så sött....
![]()
Looking good!Lunchpaus i julhandeln
![]()
Är 40mm panerai mer svårsålt än 44mm? Går i tankarna om att sälja min pam48 men vill att det går undan isf då jag hittat en ersättare![]()
Inte lika stor efterfrågan på 40mm som 44mm. Men ska nog ändå inte vara allt försvårt så länge priset är rättÄr 40mm panerai mer svårsålt än 44mm? Går i tankarna om att sälja min pam48 men vill att det går undan isf då jag hittat en ersättare![]()
Tack!Inte lika stor efterfrågan på 40mm som 44mm. Men ska nog ändå inte vara allt försvårt så länge priset är rätt![]()
Det går nog på ett ut. Det finns färre köpare. Det finns inte många 40 mm. Jag är sugen själv.Är 40mm panerai mer svårsålt än 44mm? Går i tankarna om att sälja min pam48 men vill att det går undan isf då jag hittat en ersättare som lär försvinna rätt snabbt. Vad bör man begära för en pam48 som är servad tidigare i år?
Tack!
Vad bör man begära? Fick den i inbyte för ett tag sedan och själv så kan jag förmodligen minst om panerai på hela forumet så jag uppskattar alla pointers. Tycker den är jättefin men blir inte att den används spec mkt då den är helt polerad så det kanske är bäst att sälja den?
Ja, har försökt kolla lite men blir inte klok då dom skiljer så mkt i pris från år till år. Verkar som dom blivit dyrare som rolex och ap. Tack för hjälpen, uppskattas. Får testa mig fram, ligger den för dyrt blir den ju bara liggandes och då får man väl sänka lite.Finns inget rätt svar på din fråga antar jag. Historiskt sett så har begagnade Panerai stått ganska lågt i kurs i Sverige, man har kunnat räkna med att få ut någonstans runt det lägsta priset man kan hitta på C24.
Ja, har försökt kolla lite men blir inte klok då dom skiljer så mkt i pris från år till år. Verkar som dom blivit dyrare som rolex och ap.
Tack, ja ju snabbare jag blir av med den ju större chans att jag hinner klippa det andra objektet jag spanar på innan den säljs till någon annan.Japp, begagnatpriserna har rört sig uppåt i takt med nypriserna. Panerai har höjt sina priser rätt påtagligt de senast åren. Men mitt bästa råd är nog, om du vill få den såld snabbt, att lägga dig runt det lägsta priset du hittar på C24.
Vilken ref är du ute efter?Tack, ja ju snabbare jag blir av med den ju större chans att jag hinner klippa det andra objektet jag spanar på innan den säljs till någon annan.
Är tyvärr ingen Panerai jag fått upp ögonen för denna gången.Vilken ref är du ute efter?
Grym kombo! Den bästa med sasuage dial och den bästa med sandwichAlltid kul att fota Panerai
![]()
![]()
![]()
Jag har mycket mindre handleder än dig men tycker ändå att den sitter som en smäck! Panerai ska vara storaNi som har 44mm
Hur känns de vs en rolex sub i storlek
Gillar 512 men samtidigt känns ju kronskyddet lite som en grej man ska ha
Dock rädd för storleken
Jag har mycket mindre handleder än dig men tycker ändå att den sitter som en smäck! Panerai ska vara stora
![]()
Ja, kör! Du kommer säkerligen bli nöjdSer bra ut!
Jag flippade ju min speedy för att den inte satt 100 men kanske värt att testa 40+ igen!