• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

'Ted Su'. Svårt att fota..... Provar en bild till.:snaphappy: Hojta till om du vill ha några andra varianter.:) Här får man i allafall en liten ide' om hur 'knoglorna' ser ut. Förvånansvärt följsamt. Trodde det skulle vara 'stenhårt' till en början.
IMG_1584.JPG
Det gröna är fint. Jag har Croc Belly. Jag gillar Ted Su:s straps. Mjuka och följsamma som sagt, sitter riktigt skönt direkt.
IMG_0978 as Smart Object-1.jpg

Bara dags för service ? Inga problems hoppas jag !

Den här sedan jag köpte den för två år sedan varit seg att dra upp för hand och nyligen så hände det att den stannade av sig själv trots att den var nyuppdragen om den låg ned på sidan. Så, det kommer nog att kosta lite.

Man har ju trots allt andra klockor än Panerai.. Vad gör man de dagar man inte har Panna på sig och den där lilla saknaden gör sig påmind? Jo, man ser till att ha andra attiraljer som mildrar smällen en aning..
Lite tankebollande med @Anders W ledde sedermera fram till att det idag ramlade ner något i brevlådan..

IMG_7413.JPG

IMG_7414.JPG

Ni får ursäkta att jag inte matchade med bandet på Pannan, men ni förstår poängen ;)
IMG_7415.JPG

Mycket nöjd!

Man har ju trots allt andra klockor än Panerai.. Vad gör man de dagar man inte har Panna på sig och den där lilla saknaden gör sig påmind? Jo, man ser till att ha andra attiraljer som mildrar smällen en aning..
Lite tankebollande med @Anders W ledde sedermera fram till att det idag ramlade ner något i brevlådan..

IMG_7413.JPG

IMG_7414.JPG

Ni får ursäkta att jag inte matchade med bandet på Pannan, men ni förstår poängen ;)
IMG_7415.JPG

Mycket nöjd!
Ubercool!

IMG_7413.JPG

IMG_7414.JPG

IMG_7415.JPG

Mycket nöjd!
Skönt, lättburet och inte så stöldbegärligt. Det man hade kunnat komplettera med var ett gammalt glödjärn som man brände in ägarens märke på nötdjuren med, på vilda västerntiden. Kanske dina initialer, @Anders W, Paneraiklocka som doftar bränt eller varför inte bara KS, men ibland är det skönt att få vara anonym och helt neutral.

Tillbaka
Topp