Grattis!Första pannan!! 632
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Första pannan!! 632
![]()
Du har inte gått o köpt en 620 vapoolpanna![]()
![]()
Fortfarande inte bestämt mig om jag hatar eller älskar ditt ammo-gummi
Tell me about it! Julfest ikväll, valet var enkeltSatte först på mig en annan klocka jag tänkte ha idag.. Precis innan jag skulle gå hemifrån kom jag på att jag har jobbmiddag efter jobbet och inte kommer hem förrän sent ikväll. Heeela dagen utan Pannan? Nää..
![]()
Bra butik. Handlat där flera gånger!Kul att man fick va med o sprida lite Panerai-kärlek till en av Sverige's största o bästa sajter för män
![]()
Panerai ÄR stil![]()
Samma här o nu har dom ju dragit igång artiklar (1 än så länge men fler kommer) om just det här med kläder o klockorBra butik. Handlat där flera gånger!![]()
Ny AD för panerai kanske??Kul att man fick va med o sprida lite Panerai-kärlek till en av Sverige's största o bästa sajter för män
![]()
Panerai ÄR stil![]()
Nja men de vore väl!!!Ny AD för panerai kanske??![]()
Riktigt nice, vilken ref ?Satte först på mig en annan klocka jag tänkte ha idag.. Precis innan jag skulle gå hemifrån kom jag på att jag har jobbmiddag efter jobbet och inte kommer hem förrän sent ikväll. Heeela dagen utan Pannan? Nää..
![]()
422. Kan påpeka att det är guldvisare också, vilket inte riktigt syntes i det där ljuset.Riktigt nice, vilken ref ?
Viktigt!422. Kan påpeka att det är guldvisare också, vilket inte riktigt syntes i det där ljuset.
Posta gärna lite fler bilder på strapet, har vart sugen på hornback länge men aldrig tagit tag i det. Vart kommer det ifrån?Dags för en post nuLurkat alldeles för länge. Från 510 via 312 och 321. Till denna sedan ngn månad tillbaka.
På för dagen inkommet 'Big Hornback'.
![]()
![]()
'Ted Su'. Svårt att fota..... Provar en bild till.Posta gärna lite fler bilder på strapet, har vart sugen på hornback länge men aldrig tagit tag i det. Vart kommer det ifrån?
Samma skit som innan, 512Du har inte gått o köpt en 620 va?
Ref?Bra skit![]()
Argh... Min är på service, kan inte kontra på månader.359 Lume....
![]()
Skit o skit. Den "duger" väl ocksåSamma skit som innan, 512![]()
Sant, skulle vilja uppgradera lite i sinom tid. Gärna GoldSkit o skit. Den "duger" väl också![]()
Bara dags för service ? Inga problems hoppas jag !Argh... Min är på service, kan inte kontra på månader.