Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Sjukt skönt sommarstek på den där!![]()
Ett av mina semester-köp! Sjukt nöjd förutom med Amex otroligt dåliga kurs mot Euro samt deras avgift på köpen!
Låt mig presentera 001499, med inhouse-verket 9010.
Jag är mycket nöjd med den!Mycket bra! Sjukt skönt sommarstek på den där!
Den där jäkeln är riktig bra året om, men den excellerar ytterligare ett snäpp om sommarenJag är mycket nöjd med den!hehe ja blir grymt till sommaren här hemma med..
Jag är med dig i den analysenDen där jäkeln är riktig bra året om, men den excellerar ytterligare ett snäpp om sommaren
![]()
Ett av mina semester-köp! Sjukt nöjd förutom med Amex otroligt dåliga kurs mot Euro samt deras avgift på köpen!
Låt mig presentera PAM01499, med inhouse-verket 9010.
Stort tackWow! Grattis!
Stort tack
Hehe intressant tankeEn underhållande grej är att om man slår ihop min 630 (vit ny Luminor base med fauxpatina) med min 359 (44mm Luminor 1950 Marina) så får man nästan den där. Samma gäller den sammanslagna kostnaden![]()
Mycket stilig![]()
Tack och bock! Håller med dig!Mycket stiligförsta pannan med vit tavla som paw riktigt kan konkurrera med de svarttavlade
![]()
Riktigt bra pris på den pjäsen. Ungefär samma pengar som jag gav för min 560 och som jag tyckte var ett bra pris. Då var ändå min tre månader gammal med en fin ding på ena bandhornet.Grym PAM560 på säljes ..
Verkligen! Skulle lätt kunnat klippt den om jag hade 40 kakor liggandes för random köp. Snygg klocka och mycket dna.Grym PAM560 på säljes ..
Jag fick inte det till min radiomir 610a. Så svaret borde vara nej...(?)Får man alltid med de gummi skyddet man kan sätta på klockan?
Vart finns det att köpa?
Jag fick inte det till min radiomir 610a. Så svaret borde vara nej...(?)
Något du känner stort behov av?Fick inte med till min heller.
Kan alltid vara bra att haNågot du känner stort behov av?
Använda vid frakt i resväska?
SantKan alltid vara bra att ha
Nä rå, inte baraLite Radiomir är alltid bra. Känns nästan som det är bara Luminor-ägare här
![]()
Snygg som.....! Kul val och snyggt med vit tavla, för att inte tala om kontrasten med index och strap mot vitt.![]()
Får man alltid med de gummi skyddet man kan sätta på klockan?
Vart finns det att köpa?
Brukar gå att köpa löst, var någon som sålde ett par st på K&S tidigare har jag för mig. @Asplund kanske?Sant. När du säger det så. Säg gärna till om du hittar nåt bra (jag kommer inte orka leta) så kan vi kanske göra ett gruppköp!
Brukar gå att köpa löst, var någon som sålde ett par st på K&S tidigare har jag för mig. @Asplund kanske?
Kan ju inte kallas full-set utan skyddet..![]()
Nä rå, inte barafast jag gillar både Radiomir och Luminor. De är Rolex motsvarighet med Yacht-master och Submariner. Radiomir leker högre upp i vattnet än Luminor.
Darth Vader hade blivit grön av avund om han såg denna...Tackar
Men den där jäkla ficklampan![]()