• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_1657.PNG
Bara jag som går igång på keramiskt? Ref.335 Black is king!
Motsvarande ref i stål? Nån som har koll?

PAM270. I princip samma som 233 men med tiodagars. 233 är trevlig men förstår inte att inte viktningen bland Paneristi är starkare mot 270; är ju 2 extra dagars gångtid :cigar::cigar::cigar:
Är ju så klart lite dyrare iofs..

IMG_7826.JPG
Det är väl en automat, vilket innebär att den är tjockare är en 233, och inte sitter lika bra, vilket kan vara en bidragande orsak till att den inte locka fler.

Förstår inte varför man behöver 10 dagars reserv på en automatisk klocka!? By the way min power reserv på min 233a är på 8 dagar plus 56 h som bonus dvs 10 dagar och 8 h

Trivs du bra med den? Blir det keramiskt så landar det på 10dagars, 335. Annars känns 233 som ett väldigt bra alternativ.
Detta var min första Panerai hade aldrig haft den på handen eller sett den IRL. Men sen jag fick den i slutet av september har jag nästan varit OWG hela hösten med 233an. Jag är supernöjd och väldigt förvånad över att jag är så nöjd. Funkar precis till allt i mitt liv just nu iaf :)

Tillbaka
Topp