gonza
Silver
Motsvarande ref i stål? Nån som har koll?Bara jag som går igång på keramiskt? Ref.335 Black is king!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Motsvarande ref i stål? Nån som har koll?Bara jag som går igång på keramiskt? Ref.335 Black is king!![]()
Så sugen på att uppgradera.Riktigt fet!
Hur går tankarna? Den där har ju allt och lite till men kanske just det så är grejen?Så sugen på att uppgradera.
Den visuella kärleken, alltid det visuella!Hur går tankarna? Den där har ju allt och lite till men kanske just det så är grejen?
PAM270. I princip samma som 233 men med tiodagars. 233 är trevlig men förstår inte att inte viktningen bland Paneristi är starkare mot 270; är ju 2 extra dagars gångtidMotsvarande ref i stål? Nån som har koll?
Sjukt fin! Blir garanterat en uppgradering tidigt 2017PAM270. I princip samma som 233 men med tiodagars. 233 är trevlig men förstår inte att inte viktningen bland Paneristi är starkare mot 270; är ju 2 extra dagars gångtid
Är ju så klart lite dyrare iofs..
![]()
270 verkar dock utgått. 233 finns dock kvar i sortimentet vad jag kan se på panerais hemsidaPAM270. I princip samma som 233 men med tiodagars. 233 är trevlig men förstår inte att inte viktningen bland Paneristi är starkare mot 270; är ju 2 extra dagars gångtid
![]()
Det är väl en automat, vilket innebär att den är tjockare är en 233, och inte sitter lika bra, vilket kan vara en bidragande orsak till att den inte locka fler.PAM270. I princip samma som 233 men med tiodagars. 233 är trevlig men förstår inte att inte viktningen bland Paneristi är starkare mot 270; är ju 2 extra dagars gångtid
![]()
233 är ju roligare då den är manuell. Och 233 ska vara Dot DialPAM270. I princip samma som 233 men med tiodagars. 233 är trevlig men förstår inte att inte viktningen bland Paneristi är starkare mot 270; är ju 2 extra dagars gångtid
![]()
Numera är alternativet 533..270 verkar dock utgått. 233 finns dock kvar i sortimentet vad jag kan se på panerais hemsida
Manuell? Are you sure?233 är ju roligare då den är manuell. Och 233 ska vara Dot Dial![]()
Inte fel.Bara jag som går igång på keramiskt? Ref.335 Black is king!![]()
JaManuell? Are you sure?
I know, men får i brun ton, No can do my friend!Numera är alternativet 533..
![]()
Då är det bara att nosa upp en lätt beggad 270! Borde gå att hitta enstaka NOS också..I know, men får i brun ton, No can do my friend!
Du har så rätt min vän! Very intresting!
Om den vara hade gått i svart så hade det vart drömmen!!Inte fel.
Här är ytterligare ett alternativ i Pam 375
![]()
Skitfin!Nu kommer jag in och förstör, men har fan fastnat för 025 asså. Någon dag blir det nog en
![]()
Den är inte dum alls!Nu kommer jag in och förstör, men har fan fastnat för 025 asså. Någon dag blir det nog en
![]()
Och är faktiskt relativt bra prissatta. Men sen är det väl det där med titanium..Den är inte dum alls!
Känns som det stigit lite väl i pris senaste tiden? Titan är ju inget att fundera på om du frågar mig!Och är faktiskt relativt bra prissatta. Men sen är det väl det där med titanium..
Ah, kan vara så. Jag är faktiskt inte så insatt i just Submersible. Har mest kikat lite för skojs skull tidigare, aldrig varit sugen på riktigt. men nu ...Känns som det stigit lite väl i pris senaste tiden? Titan är ju inget att fundera på om du frågar mig!
Trivs du bra med den? Blir det keramiskt så landar det på 10dagars, 335. Annars känns 233 som ett väldigt bra alternativ.Förstår inte varför man behöver 10 dagars reserv på en automatisk klocka!? By the way min power reserv på min 233a är på 8 dagar plus 56 h som bonus dvs 10 dagar och 8 h
Detta var min första Panerai hade aldrig haft den på handen eller sett den IRL. Men sen jag fick den i slutet av september har jag nästan varit OWG hela hösten med 233an. Jag är supernöjd och väldigt förvånad över att jag är så nöjd. Funkar precis till allt i mitt liv just nu iafTrivs du bra med den? Blir det keramiskt så landar det på 10dagars, 335. Annars känns 233 som ett väldigt bra alternativ.
Du vill ha svart? Då ska du gå all the way och ha länk.. 438Om den vara hade gått i svart så hade det vart drömmen!!
Booom!Du vill ha svart? Då ska du gå all the way och ha länk.. 438
![]()