Daruvar
Silver
Det är lite plågsamt att få se sånna bilder när budgeten ligger aniiiingen under 422Här i tråden har vi några 422r, bara att hojta till om du vill ha bilder
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är lite plågsamt att få se sånna bilder när budgeten ligger aniiiingen under 422Här i tråden har vi några 422r, bara att hojta till om du vill ha bilder
![]()
![]()
![]()
Går på pappaledighet i mars. Shoppingläge innan dessJag har varit pappaledig ... å andra sidan har jag köpt två pannor i år, så jag ska nog inte klaga alls nej.![]()
Menade 112an om du skall ha två visareJag gillar basmodellerna. Jag gillar 2 visare och utan datum + sandwich. Det känns som da shit just nu iallfall!
Snyggt! Den är riktigt sjysst!111an således
Tycker nästa 112 är snyggare. Renare tavla. Den får mer av en grå ton i rätt ljus utan subsekunden. Är det dina båda två?Där kommer 112an![]()
112an är såld, 111an finns kvarTycker nästa 112 är snyggare. Renare tavla. Den får mer av en grå ton i rätt ljus utan subsekunden. Är det dina båda två?
HahahaDu behöver ju inte 111an heller egentligen![]()
Nu blev jag tvungen att ta fram den, bytte från läder till canvasstrap från AWDu behöver ju inte 111an heller egentligen@Compiss
Är förvånad över att det inte är guldpanna som gäller!
Jo, på Radiomir om det är gult guld.Guld i all ära men på just pannor ser det inte jättebra ut.![]()
Ser ut som roséguld eller är det bara jag? Får inga vettiga träffar när jag googlar "Panerai yellow gold" bortsett från PAM140 men den ser ut som en Hublot..Jo, på Radiomir om det är gult guld.
![]()
Här är ett annat rent alternativ i den prisklassen om du tycker lagom är lite för lite. PAM219Jag gillar basmodellerna. Jag gillar 2 visare och utan datum + sandwich. Det känns som da shit just nu iallfall!
Kolla inte på nytt för det är nog mest rose nu.Ser ut som roséguld eller är det bara jag? Får inga vettiga träffar när jag googlar "Panerai yellow gold" bortsett från PAM140 men den ser ut som en Hublot..
Roséguld, ett jäkla otyg!Kolla inte på nytt för det är nog mest rose nu.
I beg to differ!Roséguld, ett jäkla otyg!
Drygt att kronskyddet inte är borstat!I beg to differ!den här var fin, riktigt fin. Den sitter på ett färgglatt strap för den var ämnad åt det kvinnliga klientelet. 42 mm är ju som bekant klassad som dammodell av Panerai själva...
![]()
Är någonting annat borstat? Såg bara polerade ytor överallt?Drygt att kronskyddet inte är borstat!
Nope, helpolerat skall det vara på Panerai. Mycket fint. Vore dock nice om kronskyddet var borstat på guldmodellerna som de är på stålÄr någonting annat borstat? Såg bara polerade ytor överallt?
ALLT är polerat!Är någonting annat borstat? Såg bara polerade ytor överallt?
Hade nog iofs gärna sett lite borstning hehe. Men aha, kronskyddet på stål är alltid borstat?Nope, helpolerat skall det vara på Panerai. Mycket fint. Vore dock nice om kronskyddet var borstat på guldmodellerna som de är på stål
Tror det, ja. PAM 312 har en del borstning vet jag. 392 också för den delen. Är värsta Panerainooben så är nog fel man att svara på dessa frågor!Hade nog iofs gärna sett lite borstning hehe. Men aha, kronskyddet på stål är alltid borstat?
Guld i all ära men på just pannor ser det inte jättebra ut.![]()
Ser ut som roséguld eller är det bara jag? Får inga vettiga träffar när jag googlar "Panerai yellow gold" bortsett från PAM140 men den ser ut som en Hublot..
Fy fan gossar, gå och lägg er..Roséguld, ett jäkla otyg!
511Fy fan gossar, gå och lägg er..
Oro Rosso, rödguld is da shit!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inget fel på Panna i rosé heller..
![]()
![]()