• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu blev jag tvungen att ta fram den, bytte från läder till canvasstrap från AW:)
IMG_1222.JPG
"Ta fram den" stackars klocka som inte används, får titta fram lite då och då för photosession. Kommer ju drabbas av ångest och drogproblem. Mest humana är ju att låta den gå vidare till någon som kan uppskatta den lite oftare! :rolleyes:

Hade nog iofs gärna sett lite borstning hehe. Men aha, kronskyddet på stål är alltid borstat?

Tror det, ja. PAM 312 har en del borstning vet jag. 392 också för den delen. Är värsta Panerainooben så är nog fel man att svara på dessa frågor! :D
Jag är inte heller nån Paneraiexpert så ni får rätta mig om jag är fel ute men jag har för mig att hos Luminormodellerna så är det de med 1950 boett som är helborstade (förutom glasringen) och de med bettariniboett är helpolerade? Förutom titanvarianten.

Fan nu får du ge dig... kommer sluta dyrt för många av oss här om du fortsätter posta dina straps :p
Äh! Det är ju det här som är halva grejen med Panerai o jag som endast kört oem tidigare så blir ju dessa straps klart överkomliga vilket visserligen leder till att man köper flera:banghead:
Som sagt, ska köra en mini review när jag använt dom några dar:)

Tycker banden ser mattare ut på deras produktbilder än dina. Vilka stämmer?
Det stämmer nog!! Men det är bara positivt enligt mej o jag har ju ett oem-assolutamente som jag kan jämföra med rent kvalitetsmässigt. Hittills trots lite bökigt att montera dom plus att dom är rätt stela så får jag erkänna att dom känns betydligt bättre än vad jag förväntade mej:).

• Like
Reactions: CLT
Tillbaka
Topp