Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
4 billiga är fler än 2 dyra?Flest pannor vinner? Tror @m8rt leder va?![]()
Lätt4 billiga är fler än 2 dyra?
Japp, den får plats. Har en modell jag köpte på Ebay - den ska klara upp till 45mm klockor. Men jag har vissa straps med alldeles för stora spännen, använder aldrig dem längre - kör nästan alltid OEM nu.Du får ändå plats i windern? 44 mm med Pre-V-spänne är chanslös gällande att få plats i en Modalo..
Funderar på om Ferrarin ska lämna snart dock ...4 billiga är fler än 2 dyra?
#carfilter ..#nofilter
![]()
När din klocka nästan är lika dyr som din bil..#carfilter ..![]()
Alla mina klockor är dyrare än en av våra bilarNär din klocka nästan är lika dyr som din bil..
Mycket fint! Vad står FKA för?
FKA = Försvarsväsendets Kemiska Anstalt, canvas från en svensk gasmaskväska från ca 1940.Mycket fint! Vad står FKA för?
Verkar gå sådär för mig och min klocka. Inte rört på sig med en enda scanning (efter pickup scan) på 30 timmar! Express yeah right...Sådär ja, ny Panna betald och förhoppningsvis får ni som kommer på GTG på torsdag att få se då vad det blev, until then Panerai-lös...
Snart börjar den där nervösa kolla tracking-ID psykosen också...
Häftigt!
Diggar att det har lite historia bakom sigHäftigt!
Vilken kurir?Verkar gå sådär för mig och min klocka. Inte rört på sig med en enda scanning (efter pickup scan) på 30 timmar! Express yeah right...
Ketchupeffekten. De levererar skittidigt imorgon bitti. Två stycken.Verkar gå sådär för mig och min klocka. Inte rört på sig med en enda scanning (efter pickup scan) på 30 timmar! Express yeah right...
Parcelforce Global Express. Verkar vara helt crap. Nu är paketet utlämnat någonstans, troligen tillbaka till avsändaren... inväntar återkoppling från säljaren. Känns stabiltVilken kurir?
Ångest!Parcelforce Global Express. Verkar vara helt crap. Nu är paketet utlämnat någonstans, troligen tillbaka till avsändaren... inväntar återkoppling från säljaren. Känns stabilt
Hahaha supercool finns det möjligen fler ex till salu @Anders W ?
Alla band görs på beställning, så jag har inget lager. Canvas från väskan finns kvar men inget med text på.Hahaha supercool finns det möjligen fler ex till salu @Anders W ?
OK jag förstår, det är ett coolt band synd att det inte finns något canvas med text kvar.Alla band görs på beställning, så jag har inget lager. Canvas från väskan finns kvar men inget med text på.
![]()
And freaking expensive!Stal denna från en känd Risti på Fejjan:
![]()
"Perfect and light".![]()
Grattis, den är fin den!![]()
Äntligen dags att posta i denna tråd, knep min första panna igår! Är det någon som har lite schyssta Straps o sälja köper jag gärna. Eller tips på vilka som håller bra kvalle så hojta![]()