gurta_g
Basic
Grattis, den är fin den!
Tack! Var lite rädd att 112 skulle bli tråkig utan sub sekund. Men ack vad fel, tavlan o glaset är så svårt att fånga rättvist på bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, den är fin den!
Gött![]()
Äntligen dags att posta i denna tråd, knep min första panna igår! Är det någon som har lite schyssta Straps o sälja köper jag gärna. Eller tips på vilka som håller bra kvalle så hojta![]()
Se där, stort grattis och välkommen!![]()
Äntligen dags att posta i denna tråd, knep min första panna igår! Är det någon som har lite schyssta Straps o sälja köper jag gärna. Eller tips på vilka som håller bra kvalle så hojta![]()
Grattis! 112 är asbra![]()
Det duger inte att gå Panerai-lös till en Panerai-GTG! Gå in på Krons/Nymans och hugg närmaste panna på hyllan!Jag kan informera att ~4 veckor blev reparations- och servicetiden för min 359. Lägg till typ 2 veckor till från det att jag lämnade in den (fast jul å sånt) till att de gav kostnadsförslag. Dagens i-landsproblem är hur jag ska hinna hämta ut den innan GTG:n.
Tur att Möööörtan har backup Panerais...Det duger inte att gå Panerai-lös till en Panerai-GTG! Gå in på Krons/Nymans och hugg närmaste panna på hyllan!![]()
![]()
And freaking expensive!![]()
Ja men dyrt är ju bra, förstår inte alls hur du tänkerhehe, ja. Men den är rätt unik. Jag har någon hatkärlek till den. Jag gillar inte klockor i allmänhet som är för skrikiga och Panerai:er i synnerhet. Men den fan växer på mig, mycket tack vare dess urverk.
Det duger inte att gå Panerai-lös till en Panerai-GTG! Gå in på Krons/Nymans och hugg närmaste panna på hyllan!![]()
Verkar gå sådär för mig och min klocka. Inte rört på sig med en enda scanning (efter pickup scan) på 30 timmar! Express yeah right...
Hahahaha... Jo, den här gången tänkte jag bara ta med en dessutom.Tur att Möööörtan har backup Panerais...![]()
Nu förstod jag förvisso ingenting längre...Hahahaha... Jo, den här gången tänkte jag bara ta med en dessutom.
Sen hände allt på samma gång, just nu ligger den på en FedEx bil någonstans i Stockholm...Vafaen händer
På de senaste två GTG:erna har jag haft med flera pannor.Nu förstod jag förvisso ingenting längre...
Precis, varför slutaPå de senaste två GTG:erna har jag haft med flera pannor.
Ingen är intresserad av mina pannor ändå, alla har ju dirty dial på ett eller annat sätt.Precis, varför sluta![]()
Har du något gruppfoto på alla dina pannor?Ingen är intresserad av mina pannor ändå, alla har ju dirty dial på ett eller annat sätt.
Fan vad niceSen hände allt på samma gång, just nu ligger den på en FedEx bil någonstans i Stockholm...![]()
Inte vilken klocka som helst denna gång!
PAM587 - Marina Militare Limited Edition (1000st).
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Men fan vad bra!!!!Inte vilken klocka som helst denna gång!
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Gratulerar. Den var riktigt fin. Önskar att jag kunde bära upp 47 mmInte vilken klocka som helst denna gång!
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Stor grattis!Inte vilken klocka som helst denna gång!
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Rätt ful....Inte vilken klocka som helst denna gång!
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()