• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag kan informera att ~4 veckor blev reparations- och servicetiden för min 359. Lägg till typ 2 veckor till från det att jag lämnade in den (fast jul å sånt) till att de gav kostnadsförslag. Dagens i-landsproblem är hur jag ska hinna hämta ut den innan GTG:n.

IMG_0599.JPG

Äntligen dags att posta i denna tråd, knep min första panna igår! Är det någon som har lite schyssta Straps o sälja köper jag gärna. Eller tips på vilka som håller bra kvalle så hojta:)
Gött :)

IMG_0599.JPG

Äntligen dags att posta i denna tråd, knep min första panna igår! Är det någon som har lite schyssta Straps o sälja köper jag gärna. Eller tips på vilka som håller bra kvalle så hojta:)
Se där, stort grattis och välkommen!

Straps brukar alltid kunna hittas hos någon, problemet är ju att man får Strap-sjukan och vill bara ha fler och fler hela tiden.. Rekommenderar att kika på ställen som AW-Straps här på forumet för enormt prisvärda band inkl canvas. DiStefano i Italien får du håll-käften kvalitet och design (dock till rejäla priser). Strapware i USA har helt ok för pengen. Sedan finns det cirka en miljard olika tillverkare, Ted Su, Combatstraps, Horus etc etc...

Jag kan informera att ~4 veckor blev reparations- och servicetiden för min 359. Lägg till typ 2 veckor till från det att jag lämnade in den (fast jul å sånt) till att de gav kostnadsförslag. Dagens i-landsproblem är hur jag ska hinna hämta ut den innan GTG:n.
Det duger inte att gå Panerai-lös till en Panerai-GTG! Gå in på Krons/Nymans och hugg närmaste panna på hyllan! :D

hehe, ja. Men den är rätt unik. Jag har någon hatkärlek till den. Jag gillar inte klockor i allmänhet som är för skrikiga och Panerai:er i synnerhet. Men den fan växer på mig, mycket tack vare dess urverk.
Ja men dyrt är ju bra, förstår inte alls hur du tänker ;)

Jag känner sådär inför själva designen, tilltalar kanske inte mig men VETSKAPEN om den teknik och material som används gör ju att det är en enormt ball klocka. Väldigt roligt att Panerai flexar mer och mer kring sina urmakar-skills, märks att de vill skicka en tydlig signal till marknaden att de faktiskt kan de med!

Tillbaka
Topp