Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PAM448?Nu behöver jag lite hjälp!
Letar efter en Radiomir som är identiskt med nuvarande 424 (se bild nedan) men som inte har den, enligt mig, fula OP-loggan.
Har det funnits någon sån modell?
Förslag på andra linkande med Californa-dial och wire lugs?
![]()
Grattis! Sjukt läcker.Inte vilken klocka som helst denna gång!
PAM587 - Marina Militare Limited Edition (1000st).
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Nu behöver jag lite hjälp!
Letar efter en Radiomir som är identiskt med nuvarande 424 (se bild nedan) men som inte har den, enligt mig, fula OP-loggan.
Har det funnits någon sån modell?
Förslag på andra linkande med Californa-dial och wire lugs?
![]()
PAM448?
![]()
Då finns det likvärdiga billigare på C24.PAM448 föreslås. Dock limiterad i 500 ex. Luxurywatches.se har en inne för 88'
Sen finns PAM249 också. Haha även Luxurywatches har en sådan inne. Limiterad till 1936 units.
Ytterligare en produktchef på Panerai som gnuggar händerna i ren ondska när hen kommer på alla möjliga kombinationer av saker vi gillar/ogillar med varenda modell.Den var fin men inte så förtjust i de blåa visarna.
Yes helt korrekt, men de blir båda rätt dyra i jämförelse tack vare Limited Edition.Då finns det likvärdiga billigare på C24.
Kanske får övertyga mig själv om att OP-loggan är fin!![]()
Kollade på nya 687 först men 30 meter är inget för mig.Yes helt korrekt, men de blir båda rätt dyra i jämförelse tack vare Limited Edition.
Jag måste säga att jag gillar Panerai-loggan - Däremot kan man fråga sig om den skapar en balans i tavlan eller inte på 424. Jag är lite delad så far, men inte testat den så många gånger i verkliga livet.
Vad du än gör - kompromissa inte när det kommer till de små men avgörande detaljernaKollade på nya 687 först men 30 meter är inget för mig.
Jag får väl titta på 424:an morgon och kväll i ett par dagar och se om jag kan vänja mig!
BOOM!!! Fy helvete så bra, stort grattis!Inte vilken klocka som helst denna gång!
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Även den fulHär är Panerai 6152/1 som min 587 är modellerad efter!
![]()
haha mm och SLITEN framförallt!!Även den ful![]()
Ska jag vara ärlig är det lite som att vilja ha en röd Ferrari men köpa en gul. Den är fin den ocksåVad du än gör - kompromissa inte när det kommer till de små men avgörande detaljerna!
Om du inte blir kompis med loggan så avstå köp.
Snygg, vilken ref?Fotograferade en stek-Panna idag.
![]()
Grymt val. Mina gratulationerInte vilken klocka som helst denna gång!
Radiomir 1940 caset
![]()
![]()
Skulle jag få hugg på nya Bronzon skulle jag ta mig tusan till och med använda den till f-ing smoking och frackNi som har Submersible varianterna, använder ni dessa till kavaj?![]()
Om jag skulle ha en sub skulle jag lätt köra den till kostym, givet att det inte rörde sig om ett bröllop typ. Men på jobbet, absolut.Ni som har Submersible varianterna, använder ni dessa till kavaj?![]()
Fint!Äntligen är jag hel.
Tack för snabbt svarOm jag skulle ha en sub skulle jag lätt köra den till kostym, givet att det inte rörde sig om ett bröllop typ. Men på jobbet, absolut.
Så jäkla snygg!Skulle jag få hugg på nya Bronzon skulle jag ta mig tusan till och med använda den till f-ing smoking och frack
![]()
Det är 312.Snygg, vilken ref?
TackDet är 312.
Är så exalterad att jag helt glömde skriva det. 1312Fint!
För en med dålig syn . Vilken ref är det?
Grattis! Första på forumet tror jag minsann. Ge oss lite mer bilder kommande tidenÄntligen är jag hel.