Fin!Här är Panerai 6152/1 som min 587 är modellerad efter!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin!Här är Panerai 6152/1 som min 587 är modellerad efter!
![]()
Den förra versionen av den här var i vitguld. Om den här är i något avsevärt mycket billigare material så skulle jag vilja ha en.
605 har jag för mig.Modellnr?
Mycket snyggt!
Modellnr?
Väldigt fin!
Han har ju ändå skrapat ihop totalt 15 ord på 10 inlägg. Det är inte fy skam.
Förhoppningsvis med ett bra Valjoux 7750-verk så det blir mer ruff känsla än finprettoDen förra versionen av den här var i vitguld. Om den här är i något avsevärt mycket billigare material så skulle jag vilja ha en.
Vad har du för objektiv?Lekte lite med macroobjektivet tidigare idag. PAM 112
![]()
![]()
![]()
Gul tavla med blå index i california dail style vore fintSen vill jag även slå ett slag för Pam622 som våra ryska bröder fått äran att bli tillägnade. 47mm Radomir 1940 på Calf cashmere, 60st tillverkade
Dvs Paneristi Russia:
![]()
![]()
När ska Paneristi Sweden få en Edition o vad är era önskemål???
Luminor, sandwich, subsekund, logo, manuellSen vill jag även slå ett slag för Pam622 som våra ryska bröder fått äran att bli tillägnade. 47mm Radomir 1940 på Calf cashmere, 60st tillverkade
Dvs Paneristi Russia:
![]()
![]()
När ska Paneristi Sweden få en Edition o vad är era önskemål???
Highway to K&S....Är det speedpost till köp/sälj eller är det bara paneraiyra?![]()
Pam663 o Pam662
![]()
Har dessa 2 Pannor varit uppe i tråden tidigare o har vi nån av dessa här?
Tobacco dial växer på mej![]()
Tack! Nej de nya kan säkert vara något. Brukar titaninblandning vara standard i Panerai-länkar?@Sveparn Här är länken till de nya som @m8rt la ut. Dock är inte den länk du har med på bild med där. Den du har med är kanske den tuffaste av dem alla då den blir riktigt levande med polerat stål tillsammans med borstad titan. Troligen en riktigt skön och lätt länk. Sannolikt inte helt enkelt att hitta. De nya i polerat stål och borstat stål är inte ankskit de heller.
http://www.network54.com/Forum/353391/thread/1485976774/last-1485980360/View+entire+thread
Kul kuriosa med filmen after the sunset. Den vill jag se, om inte annat så för länkens skull.
Nu måste jag se filmenT
Tack! Nej de nya kan säkert vara något. Brukar titaninblandning vara standard i Panerai-länkar?
Precis därför jag såg filmen. Kul kuriosa då utan att avslöja handlingen är att även Woody Harrelson skaffar en likadan i slutet![]()
O vad listar dom där? En hundring typ haha?Avhandlade för ett tag sedan, jag tyckte tavlan var sådär när de provades. Krons och Nymans har en var inne fortfarande tror jag.
Panerai på länk är riktigt tungt, både bokstavligt och bildligt. KBK.Jag blev faktiskt löjligt lockad av den där. Bara så att ni förstår att jag inte är komplett galen, så kan jag berätta att jag har varit sjuk i en vecka, så jag är otroligt uttråkad. Så ... jag satt igår och tittade igenom den där tråden väldigt noga, funderade på varje ny modell, och kom fram till att det jag är mest sugen på att prova är 42mm Luminor 1950-modellen (1392 troligen, eller är det titan det där?) med den gamla länken. Jag tror att 24mm bred länk blir lite för blaffig, eller jag vet, för jag har testat. Så, det ska bli kul att se när de släpper mer info om den.![]()
Mmm runt 100' om jag inte minns helt felO vad listar dom där? En hundring typ haha?
Aja, ante mej att dom redan varit på tapeten o jag har inte klämt på nån av dom själv. Din Pam587 sattj u rätt fint på mej så nu vet jagg att Rad 1940-caset i 47mm kan passa![]()