Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt jäkla coolt tycker jag, färgen riktigt snygg och hantverket är som vanligt bra från @Anders WWow, skitsnyggt!
Tog du Zeds?Bilder stulna från nätet...
![]()
![]()
Vad anser du om den?Tog du Zeds?
Kanon. Jag skulle köpt men han sa att den just var såld...Vad anser du om den?
Stort grattis!Handpenning lagd.
Tackar, aldrig haft en Panerai så vi får se hur vi lirar men skall bli spännnde att prova på.Kanon. Jag skulle köpt men han sa att den just var såld...du var liiiite snabbare än vad jag var
Så grattis till ett toppex!
Tackar, skall bli spännande och testa en Panerai.Stort grattis!
Grattis till köpet och välkommen ner i Paneraiträsket. Bara så du vet, har du väl hamnat här så kommer du aldrig vilja lämnaTackar, aldrig haft en Panerai så vi får se hur vi lirar men skall bli spännnde att prova på.
Kommer sitta perfekt. Skulle den inte det så hojta tillTackar, aldrig haft en Panerai så vi får se hur vi lirar men skall bli spännnde att prova på.
Är väl Hirsch som tillverkar dem tror jag. Grymma, helt klart!Panerais egna straps är faktiskt grymma.![]()
Kör! Alla behöver en Panna och banden är ju halva grejen.Löjligt bra band!
Toppjobb @Anders W !
Blir ju sugen på att köpa panna bara för att kunna leka med band...
Alla behöver en Panerai!Tackar, aldrig haft en Panerai så vi får se hur vi lirar men skall bli spännnde att prova på.
Kul att du gillar bandet!Löjligt bra band!
Toppjobb @Anders W !
Stämmer. Har även ett Hirsch (artisan) som är toppen.Är väl Hirsch som tillverkar dem tror jag. Grymma, helt klart!
Men eller hur! Har väntat ett bra tag med att beställa ett band med tre kronor instansat. Ville få tag på rätt läder. Nu fick jag tag på ett från Anders, vars band jag alltid blir nöjd med. Och extra coolt med nr. så det var värt väntan helt klart. Och klart du ska ha en panna. Det borde alla haLöjligt bra band!
Toppjobb @Anders W !
Rätt ball ändå, typ en Pam som skaffat barn m en g-shockJag tar och hädar lite, kanske. Jag gissar att man skulle få en hel del trubbel med service och sådant med den här, annars gillar jag den faktiskt.
Moddad äkta 590. Moddat RubberB.
![]()
JamenprecisRätt ball ändå, typ en Pam som skaffat barn m en g-shock
Dom...Är...Bäst!!!!Panerais egna straps är faktiskt grymma.![]()
Ruggigt nice o jag klämde på ett idag. Blir ett sånt inom en snar framtidSådärja! Gummit ser i de flesta ljusen svart ut men det är mörkbrunt. Säljs främst till roséguldsvarianterna.
![]()