marlun
Guld
Beror på vad du föredrar. Rubber B är integrerat med boetten till skillnad från OEM. Jag har testat båda och föredrar OEM.OEM gummi eller Rubber B??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på vad du föredrar. Rubber B är integrerat med boetten till skillnad från OEM. Jag har testat båda och föredrar OEM.OEM gummi eller Rubber B??
Stort grattis!!!Då blev man med 372
![]()
Såja!!!! Grattis!! Knep du Jacobs?Då blev man med 372
![]()
Tjejer och jag!Vemfan vill köra med gummi överhuvudtaget![]()
Har dom inte sånt på lager? Känns ju lite B faktiskt. Eller råkade det bara vara slutsålt?Det tog en månad ganska exakt från att jag beställde mitt gummi tills jag hade det.Men helt klart värt väntan!
Mitt bruna gummi var de tvungna att beställa in, vet inte hur det är med det svarta.Har dom inte sånt på lager? Känns ju lite B faktiskt. Eller råkade det bara vara slutsålt?
Aha trodde det var ett svartMitt bruna gummi var de tvungna att beställa in, vet inte hur det är med det svarta.
Jag syftade på det svarta gummit, det bör vara en lagervara i butiker som säljer Panerai och det kanske det är, jag vet inte.Jag kan väl köpa att AD inte har alla straps inne, däremot är väntetiden i längsta laget vid beställning..
Helt enig, dock borde dom väl ändå få fram ett snabbare än nån månad det brukar ta om lagret är tomtJag syftade på det svarta gummit, det bör vara en lagervara i butiker som säljer Panerai och det kanske det är, jag vet inte.
Helrätt - Den var ju i skönt skick redan!
Håller med 1 månad är väl lång tid.Helt enig, dock borde dom väl ändå få fram ett snabbare än nån månad det brukar ta om lagret är tomt
Nån som kör JV alligator o vill posta lite bilder o tankar om strapen vore uppskattat!!!
Lite skeptisk till ruggad alligator o hur det slits/patineras men läst att det ska vara oerhört mjukt o skönt![]()
Nån som kör JV alligator o vill posta lite bilder o tankar om strapen vore uppskattat!!!
Lite skeptisk till ruggad alligator o hur det slits/patineras men läst att det ska vara oerhört mjukt o skönt![]()
DVSF. Jag undrade också. Tack.Kolla en post upp.... ;-)
Kör OEM JV Gold, som du ser mörknar det rejält...
DVSF. Jag undrade också. Tack.
Riktigt fint! Jag gillar att det patineras, men hade varit ännu bättre ifall det faktiskt var två olika band så man kunde bytaNytt...OEM JV Gold
![]()
![]()
Nu...
![]()
Mörknar riktigt mycket tyvärr måste jag säga för att när det är nytt så är det riktigt snyggt....
4000 kr, enligt fräscha uppgifter från Nymans. Jag har hittat några klart billigare icke-OEM-alternativ.Riktigt fint! Jag gillar att det patineras, men hade varit ännu bättre ifall det faktiskt var två olika band så man kunde bytaVad ligger ett JV på i butik?
Lust att dela insikten? 4 papp känns lite hårigt kanske.4000 kr, enligt fräscha uppgifter från Nymans. Jag har hittat några klart billigare icke-OEM-alternativ.
Finns alltid billigare alternativ men jag lessnar ju på 2 sek på am men visst fasiken är priserna hutlösa här på oem-straps4000 kr, enligt fräscha uppgifter från Nymans. Jag har hittat några klart billigare icke-OEM-alternativ.
Först o främst är det nästan alltid värt att pynta lite extra för oem. Känslan, kvalitén, passformen osv gör det klart värt det helaLust att dela insikten? 4 papp känns lite hårigt kanske.
Självklart, använder själv OEM i 98% av fallen. Har väl en 4-6 st olika, men tänkte testa nåt nyttFörst o främst är det nästan alltid värt att pynta lite extra för oem. Känslan, kvalitén, passformen osv gör det klart värt det hela![]()
Jag har kontaktat Combat Straps / Aaron Bespoke i Kanada, de följer en massa regler och skickar inget alligator till Sverige, men recensionerna av deras straps är klart bäst, så om man kan gå runt det så är det nog vad som rekommenderas.Lust att dela insikten? 4 papp känns lite hårigt kanske.