• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Då blev man med 372 :)

IMG_0195.JPG
Stort grattis!!!

Dagens mest nördiga inköp för att matcha haha men jag älskar verkligen oem canvaset o vill bara hylla det:).
@kmgustafsson , game on;)
Pam560.... som vanligt...
IMG_6754.JPG

Likväl som en klocka från Panerai är värd att lyftas upp är likväl ett strap värd uppmärksamhet;)

Glömt vem som var ute efter ett gummi men dra ett pm till mej vem det nu var så löser jag det. Om det nu är ett svart 24/22 standard..

Nån som kör JV alligator o vill posta lite bilder o tankar om strapen vore uppskattat!!!
Lite skeptisk till ruggad alligator o hur det slits/patineras men läst att det ska vara oerhört mjukt o skönt:)

Nån som kör JV alligator o vill posta lite bilder o tankar om strapen vore uppskattat!!!
Lite skeptisk till ruggad alligator o hur det slits/patineras men läst att det ska vara oerhört mjukt o skönt:)

Jag hade svart JV strap till min 210 och för mig är det lätt ett av mina favoritstraps all-time. Vet inte riktigt hur det kommer patineras men det är galet mjukt och grymt skönt! Rekommenderas :)

Här är några gamla bilder:

B5E1170F-37F5-49C9-9A7E-369F96DDF9C5_zps0mufwlox.jpg

D4B17B0B-8C35-4BA3-9452-0C4C58813EB7_zps2clgiqmo.jpg

303EFD56-8121-4B8A-A4EC-4CA056BE2749_zpswk78kxmy.jpg

DVSF. Jag undrade också. Tack.

Nytt...OEM JV Gold

ED21DE3F-BB0D-4318-AACC-1B65D2E91821_zpsnrim6xcm.jpg

6D38832F-BA9D-4743-BE7F-C288E5667ACC_zps4nzqhk8t.jpg

Nu...

3AECC94E-57FC-47BE-BEC8-4A599906E6D3_zpsee65xir1.jpg

Mörknar riktigt mycket tyvärr måste jag säga för att när det är nytt så är det riktigt snyggt....

Lust att dela insikten? 4 papp känns lite hårigt kanske.
Jag har kontaktat Combat Straps / Aaron Bespoke i Kanada, de följer en massa regler och skickar inget alligator till Sverige, men recensionerna av deras straps är klart bäst, så om man kan gå runt det så är det nog vad som rekommenderas.
På plats nummer två i recensionerna kommer dangerous9straps.blogspot.se i Tyskland (om jag minns rätt), men han har så mycket att göra och hans ton i mailet kändes lite fientligt. Stress kanske.
Plats 3, http://www.abpparis.com/ (Frankrike) kan tänka sig att bygga ihop en JV-klon, men har också mycket att göra, så jag valde att vänta med dem.
Vilket för oss till plats 4, Peter.Watchacc (Hong Kong), som fixar biffen för runt 1500 spänn. Kolla in http://www.network54.com/Forum/6745...ubucks+incl+XXL+&+Buckles(Ready+to+Ship!) ... Han ville ha en vecka på att bygga ihop den och sen ungefär en vecka till för frakt därbortifrån. Jag brukar inte direkt välja Hong Kong, men han har som sagt fått helt okej recensioner, så jag tänkte testa. Återkommer när den har anlänt.

Tillbaka
Topp