• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mauritz

Rolex
13.JPG
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Någon som vet när de nya släppen ( som det finns en rimlig chans att köpa, dvs ej bronzo ) kan finnas tillgängliga hos AD?
 

Calle

Omega
Om man är sugen på en basmodell med Sandwich i dagsläget är det väl egentligen bara begangnat som gäller?
Inte överdrivet många till salu just nu om man inte vågar sig på Chrono24.
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Om man är sugen på en basmodell med Sandwich i dagsläget är det väl egentligen bara begangnat som gäller?
Inte överdrivet många till salu just nu om man inte vågar sig på Chrono24.
Du behöver inte vara rädd för C24 så länge du gör lite research innan.
Finns en tråd under goodguys/badguys här på forumet som avhandlar en massa handlare där.

Jag har köpt en Panna från en italiensk handlare utan problem. Sparade dessutom 25% jämfört med AD:s pris i Stockholm ( och slapp väntetiden).
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Dum fråga kanske.
Kan man sätta Deploymentspänne på samtliga OEM band ( gäller gummi i första hand )
Har hört att det inte går. Deployant spännet kräver en tunnare ände, vilket gör att det är särskilda band till dem. Jag blev avrådd av en strap-dealer att skita i det, eftersom de flesta tillverkar band för vanliga buckles.

Någon annan som kan bekräfta?
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Om man är sugen på en basmodell med Sandwich i dagsläget är det väl egentligen bara begangnat som gäller?
Inte överdrivet många till salu just nu om man inte vågar sig på Chrono24.
Kolla även på målade. Jag var på ett GTG nyligen och insåg att sandwishtavlan blir lite mer i bakgrunden jämfört med målade. Jag kan inte förklara riktigt men jag som varit så nördig på sandwish lärde mig att målade är jäkligt snygga också, nästan så jag föredrar målade efter den GTG. :) Kolla båda, tror jag att jag vill vill säga. Jag firar en av mina bästa vänner, men eftersom han inte är där jag är får det blir en tre-rätters och ett långt mobilsamtal.
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Kolla även på målade. Jag var på ett GTG nyligen och insåg att sandwishtavlan blir lite mer i bakgrunden jämfört med målade. Jag kan inte förklara riktigt men jag som varit så nördig på sandwish lärde mig att målade är jäkligt snygga också, nästan så jag föredrar målade efter den GTG. :) Kolla båda, tror jag att jag vill vill säga. Jag firar en av mina bästa vänner, men eftersom han inte är där jag är får det blir en tre-rätters och ett långt mobilsamtal.
Grattis till kompisen! Men jag förstod inte riktigt vad din distans-bromance har med sandwich/icke-sandwich att göra... :hilarious:
 

Calle

Omega
Målade index skulle kanske kunna flyga. Men springbars och 100m är inte lika imponerande på de nya. Eller är det bara jag som är bakåtsträvare? :rolleyes:
 
Topp