• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grymt!

Frågan är vems dem är :D
https://klocksnack.se/threads/lilla-tråden-om-hajar-på-film.61572/page-2#post-1585943 ;)

Faktum är att han kommer hem från filmande i Australien i natt. Jag lyckades så ett frö förra året då han tydligen varit på sin fruga lite under året; "man kanske skulle ha en riktig klocka.."..
Planen är att ta med honom till boutiquen och få honom att fatta att en dykare av hans kaliber (pun intended ;) ) inte kan klara sig utan en Panerai Sub :D
 

m_s

Patek
2-Faktor
https://klocksnack.se/threads/lilla-tråden-om-hajar-på-film.61572/page-2#post-1585943 ;)

Faktum är att han kommer hem från filmande i Australien i natt. Jag lyckades så ett frö förra året då han tydligen varit på sin fruga lite under året; "man kanske skulle ha en riktig klocka.."..
Planen är att ta med honom till boutiquen och få honom att fatta att en dykare av hans kaliber (pun intended ;) ) inte kan klara sig utan en Panerai Sub :D
Jag gillar den planen!
 

Riccie

Cartier
2-Faktor
Hej på alla.
Nån som har erfaren av panerai kan någon rekommendera vilken modellen är mest tåligt?!! Blev sugen på panerai med datum
fast vet inte riktigt vilken skulle va bra val för att kunna använda 24/7!
Ha det bra och god fortsättning!!
Lite så att du borde definiera tålig tror alla PANNOR är tåliga använder själv en 359 som min "beater"
IMG_20170205_175005.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har för mig att det är tillverkade år 2014 som har sandwich. Många handlare uppger väl försäljningsåret och då blir det "knas".
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Ok tack :)
Vad får man tänkas ge för en med sandwich ?
Såg en på LW men den kändes i högsta laget (64k)
 
Senast ändrad:

Ljohan82

Breitling
Sett att det funnits ett intresse tidigare i denna tråd, att förvara sina band i cigarrlådor. Denna finns ifall intresse finnes, den som vill ha den, får den för valfri summa i form av donation till BCF plus frakt, om man inte vill träffas över en cigarr eller fem.
IMG_2800.JPG IMG_2801.JPG IMG_2802.JPG

Jag är intresserad!
Hur många band får det plats?
Är det en "tvåvåningslåda"?
 
Topp