Helt medHar generellt svårt för modellerna där PR-indikatorn ligger kl. 16.30-ish. Tycker det sabbar hela tavlans harmoni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt medHar generellt svårt för modellerna där PR-indikatorn ligger kl. 16.30-ish. Tycker det sabbar hela tavlans harmoni!
Bra bild, vad är den tagen med?
Tack. Lite moddad men tagen med iPhone 6sBra bild, vad är den tagen med?
Där ser manTack. Lite moddad men tagen med iPhone 6s
Japp kör SnapseedDär ser manSvårt att tro, använder du någon annan app än insta för att redigera bilderna?
Måste testasJapp kör Snapseed
En otroligt fin klocka! En av mina favoriter.Känslan när man träffar en new yorker i gamla stan på en bar som säger, som svar på kommentaren "nice panerai you got there": "Fick denna av farsan, är ju egentligen en rolex-kille, noll koll på referens".
Riktigt cool irl!
![]()
Finns flera submersible som har mycket av det som du önskar. Kolla www.panerai.comHej på alla.
Nån som har erfaren av panerai kan någon rekommendera vilken modellen är mest tåligt?!! Blev sugen på panerai med datum fast vet inte riktigt vilken skulle va bra val för att kunna använda 24/7!
Ha det bra och god fortsättning!!
Köp en sliten begagnad så behöver du inte vara så rädd för att repa den, annars kan du leta efter borstade boetter, undvik plexi. Leta efter lite äldre modeller. Annars har du den här med glas som är 5.1 mm tjockt. Armbandet passar dessutom in på nuvarande KS-tema.Hej på alla.
Nån som har erfaren av panerai kan någon rekommendera vilken modellen är mest tåligt?!! Blev sugen på panerai med datum fast vet inte riktigt vilken skulle va bra val för att kunna använda 24/7!
Ha det bra och god fortsättning!!
Vilken panna hade butikschefen på sig?Hälsningar från Naples, Florida.
Ska just till att smöra upp butikschefen big time
![]()
![]()
![]()
359! Han pekade på min 422:a och sa att den är hans absoluta favorit bland de "ordinarie" modellerna och beklagade sig sen som tusan över att han inte kan bära upp 47mmVilken panna hade butikschefen på sig?![]()
Tvärtom, två Emmys i sällskap av en Panna422 i sällskap med dubbla Emmy Awards
![]()
422 i sällskap med dubbla Emmy Awards
![]()
Mer bilder på din 243! Såg för härlig utKöp en sliten begagnad så behöver du inte vara så rädd för att repa den, annars kan du leta efter borstade boetter, undvik plexi. Leta efter lite äldre modeller. Annars har du den här med glas som är 5.1 mm tjockt. Armbandet passar dessutom in på nuvarande KS-tema.
![]()
Det kommer, men just den där bilden är inte på min. Den är på en nyare med superluminovaindex. Ha ha, jag har förgäves försökt få fram varifrån bandet köpts för det är ju så aktuellt på KS nu, men jag hittar ingen som säljer lite mer knasiga band.Mer bilder på din 243! Såg för härlig ut