Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som ska till london i helgen? Fet panna spottad på sas-flighten 15.25![]()
.. ping @m8rt
Hej
Kommer att sälja av allt! Tänkte höra hur jag bör tänka gällande 605:an
Grattis och välkommen!Äntligen kan man posta här, otroligt nöjd är jag! Kommer brännas mycket gummiband i sommar
![]()
![]()
Grattis! Är det en 1005a?Äntligen kan man posta här, otroligt nöjd är jag! Kommer brännas mycket gummiband i sommar
![]()
![]()
Tror nog det är en 005:a, får väl inte med skruvmejseln till 1005:an ? Eller är ja helt ute å reserGrattis! Är det en 1005a?
Vet ej! Tänkte först skriva att jag är supernöjd med min 005a, men det slog mig att den kanske var ny och då lär det väl vara en 1005a.Tror nog det är en 005:a, får väl inte med skruvmejseln till 1005:an ? Eller är ja helt ute å reser
Stämmer att det måste va en 005. Får ju endast med 1 band till 1005.Tror nog det är en 005:a, får väl inte med skruvmejseln till 1005:an ? Eller är ja helt ute å reser
Första Pannan, grymt!Äntligen kan man posta här, otroligt nöjd är jag! Kommer brännas mycket gummiband i sommar
![]()
![]()
Tror nog det är en 005:a, får väl inte med skruvmejseln till 1005:an ? Eller är ja helt ute å reser
Stämmer att det måste va en 005. Får ju endast med 1 band till 1005.
Plågsamt att se. Jag längtar så mycket.Trevlig kväll Paneristi!
![]()
Lite därför jag postar ... Gillar att plåga digPlågsamt att se. Jag längtar så mycket.![]()
Thanks honey.Lite därför jag postar ... Gillar att plåga dig![]()
Visarna på 720 är riktigt snygga.Det slog mig att 720 och 721 är på ingång. De är 47mm men base och sandwich.
![]()
![]()
Indeed.Visarna på 720 är riktigt snygga.
Verkar vara en väldigt "svår" cykel att leverera mat på kortaste tid kan man tycka, eller? Men man måste ju såklart matcha ifall man har en panna på armen!Jag såg nyss ett Foodora-cykelbud med en panna, typ 000, på armen på någon form av lowrider-cykel.
Ja, jag blev liksom lite förvånad på flera punkter.Verkar vara en väldigt "svår" cykel att leverera mat på kortaste tid kan man tycka, eller? Men man måste ju såklart matcha ifall man har en panna på armen!![]()