Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt Rubber B! Sånt vill jag oxå haEn dyr beater, men den är bra.![]()
![]()
Det är grymt!Snyggt Rubber B! Sånt vill jag oxå ha![]()
Jag har ett helsvart men då ingår en 630 inkl. attiraljer förutom en liten bit av ena hornet, allt till ett förmånligt dock marknadsmässigt pris.Någon som har ett OEM-läder 24/22 i mörk nyans och vill sälja?
Har det skett en olycka med 630n?Jag har ett helsvart men då ingår en 630 inkl. attiraljer förutom en liten bit av ena hornet, allt till ett förmånligt dock marknadsmässigt pris.
En dyr beater, men den är bra.![]()
![]()
Det var längesedan. Krigsminne.Har det skett en olycka med 630n?![]()
Det är grymt. 44:a på RubberB känns som 42Fan tycker Rubber B ser så jäkla schysst ut! Tråkigt att det inte finns till 42mm![]()
Det är grymt. 44:a på RubberB känns som 42![]()
Sambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
Kanske borde jag bli orolig över att någon av er kommer få upp ögonen för henne ....En tjej som bär en Panerai är utan tvekan en tjej som åker upp på min lista över blivande fru valmöjligheter![]()
Dum fråga vännen, klart hon ska ha den på sig! Dela med dig nuSambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
Generellt "hot". Tror att en panna med bettariniboett är att föredra. Blir mindre bullig.Sambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
Sambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
En tjej som bär en Panerai är utan tvekan en tjej som åker upp på min lista över blivande fru valmöjligheter![]()
Dum fråga vännen, klart hon ska ha den på sig! Dela med dig nuOch ja hon kommer vara hot
![]()
Generellt "hot". Tror att en panna med bettariniboett är att föredra. Blir mindre bullig.
Edit: eller en 45 mm med radiomircaset eller en 42a med 1940-caset.
Får se vad det blir!
Farsan, gift med morsan sedan 1980, gav mig ett tips när jag flyttade ihop med den nuvarande.Sambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
Verkligen. Hoppas han fick bra betalt.Blir intressant o se vem som klippte maziks 605a ..