Vad tycker du själv...Sambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker du själv...Sambon vill låna 112an.. Vad säger ni? Tjejer med Panerai - hot or not?
Inbillar jag mig eller bumpar du lite mkt?Någon som är sugen på en 000:a? Sänd ett PM!
![]()
512 är ett eminent val!Inte så spännande för en Paneristi! Måste vidga mina vyer lite, men jag kommer tillbaka. Troligtvis i något lite mindre format. Tycker mycket om 512
Bumpar en gång om dagen. Kanske glömde att jag hade redan hade bumpat och bumpade igen, om jag nu bumpade två gånger idag. Det är för övrigt en onödig sak för dig att påpeka eftersom det inte berör dig på något sätt om jag skulle bumpa en gång för mycket och det bidrar till tråkig stämning i en av KS trevligaste trådarInbillar jag mig eller bumpar du lite mkt?
Han kanske inte menade något negativt med det men glömde smileyn. För att tråden ska fortsätta vara den klart trevligaste (jag har då inte hittat någon bättre i alla fall) så behöver vi jobba från båda håll på det. Tänk positivt.Bumpar en gång om dagen. Kanske glömde att jag hade redan hade bumpat och bumpade igen, om jag nu bumpade två gånger idag. Det är för övrigt en onödig sak för dig att påpeka eftersom det inte berör dig på något sätt om jag skulle bumpa en gång för mycket och det bidrar till tråkig stämning i en av KS trevligaste trådar
574 då? Med ett nyare urverk och utan faux patina?Inte så spännande för en Paneristi! Måste vidga mina vyer lite, men jag kommer tillbaka. Troligtvis i något lite mindre format. Tycker mycket om 512
Föredrar 512, men 574 är helt klart ett alternativ om det nu skulle bli aktuellt574 då? Med ett nyare urverk och utan faux patina?
Föredrar 512, men 574 är helt klart ett alternativ om det nu skulle bli aktuellt
655!!574 då? Med ett nyare urverk och utan faux patina?
Ojdå. Verkar vara ett jävligt känsligt ämne för dig.så klart det berör mig och alla andra på KS när folk skiter i vad skaparna av forumet vill skall gälla.Bumpar en gång om dagen. Kanske glömde att jag hade redan hade bumpat och bumpade igen, om jag nu bumpade två gånger idag. Det är för övrigt en onödig sak för dig att påpeka eftersom det inte berör dig på något sätt om jag skulle bumpa en gång för mycket och det bidrar till tråkig stämning i en av KS trevligaste trådar
Glömde inte smily. Anser nog att folk inte vågar säga till utan att i slutet avvända en smily...Han kanske inte menade något negativt med det men glömde smileyn. För att tråden ska fortsätta vara den klart trevligaste (jag har då inte hittat någon bättre i alla fall) så behöver vi jobba från båda håll på det. Tänk positivt.![]()
Det finns olika sätt att säga till på. Men okej. Jag vill inte lorta ner denna tråd mer, posta fler klockor!Glömde inte smily. Anser nog att folk inte vågar säga till utan att i slutet avvända en smily...
Är det en rolexplosion i luften?
Panerai med rolexverk?
Likaså är läderremen! Vad heter den?Min 512 är alldeles underbar![]()
![]()
Hahaha![]()
HAHAHAHAHHAHAHA ...
Sitter som en smäckMin 512 är alldeles underbar![]()
![]()
Det är elefantskinn (helt lagligt, något självdött djur.) Superskönt och mjukt.Likaså är läderremen! Vad heter den?![]()
Som en 42:aSitter som en smäck
Nej, 425:an står på önskelistan. Och hund hade jag inte tänkt skaffa någonsin.Hahaha
Din? Visste inte att du [även] hade en 47 mm slc...
Det var väl det där med allerginNej, 425:an står på önskelistan. Och hund hade jag inte tänkt skaffa någonsin.Hittade den där på paneristi.com.
Ja, de sitter verkligen bra. Jag har ju testat den där och gillar den skarpt. Men, den får vänta, den lär ju inte försvinna ur sortimentet anytime soon.Det var väl det där med allergin
Frän klocka. Hunden bar upp den riktigt bra också.
Häftigt med de där 47 mm radiomir, att de bärs så bra trots sin storlek.