Rey
Silver
Fick ett infall med detta band till Carbotech.
Skulle varit lite mindre antal stygn av de blå bara.
Några tips på annat strap till Carbotech?
![]()
Svart canvasband kanske? Hade sett ballt ut tror jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
@Anders W kanske kan hjälpa dig?Fick ett infall med detta band till Carbotech.
![]()
Du och Kaj Linna!Äntligen paneraiägare! Enda problemet är att man får resningså fort man tittar på handleden....![]()
Medelhavet?![]()
I sin rätta natur
Cool bild!!Coolare än pressad kolfiber, nya trenden wood dusting för den riktiga toolwatch looken.
![]()
YesCool bild!!
512?
Skulle det räknas som en FrankenWatch då, eller en homage?Kan inte nån fixa en pam 372 dial face till Garmin Fenix... Vore grymt
![]()
Bra fråga... OklartSkulle det räknas som en FrankenWatch då, eller en homage?![]()
Någon som vet hur lång leveranstid det är på katalogen?
Gött, beställde i söndags. Hoppas på att den kommer imorgon dåTog ca en vecka att få hem min![]()
Snygg bild!
TackarSnygg bild!![]()
Ser ut att sitta fint. Är du nöjd?Mini-panna! PAM048
![]()
Jag har som fredagsritual att vrida upp. Blir så snurrigt att hela tiden få en förskjutning på en dag.Vridit upp pannan. 8 dagar kvar tills det är dags igen
![]()
Hur många snurr blir det innan den är fullt uppdragen? Tycker det tar en evighet bara med en vanlig 56 timmars...Jag har som fredagsritual att vrida upp. Blir så snurrigt att hela tiden få en förskjutning på en dag.
Ser ut att sitta fint. Är du nöjd?
(Och med risk för att vara oförskämd, är den ny?)