Jag menade för dig. Kommer ibte ihåg att du postat bild förut...men å andra sidan är minnet inte alltid på toppDen sitter bra! Den är ifrån 2004 men jag har bara haft den några månader så ny för mig kan man väl säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag menade för dig. Kommer ibte ihåg att du postat bild förut...men å andra sidan är minnet inte alltid på toppDen sitter bra! Den är ifrån 2004 men jag har bara haft den några månader så ny för mig kan man väl säga
Många... sen går det lite snabbare att dra upp en radiomir. Inget kronskydd ju...Hur många snurr blir det innan den är fullt uppdragen? Tycker det tar en evighet bara med en vanlig 56 timmars...
Kanske också ska börja med de, nu vrider jag upp när den stannatJag har som fredagsritual att vrida upp. Blir så snurrigt att hela tiden få en förskjutning på en dag.
Kanske också ska börja med de, nu vrider jag upp när den stannat
Tog närmare 3-4 veckor för min del. Väl värt dockNågon som vet hur lång leveranstid det är på katalogen?
28 grader varmt på terassen i Spanien, ölen är kall o Pannan lyser, livet känns bra
Du har ju åkt på semester till fel resmål
Tufft nuDubbelpost idag igen
Varmt idag så öl behövs
590 är ett mycket bra val, men med tanke på att du skrivit 372 också så kanske du har koll på 390?Har nu bestämt mig för att jag ska köpa en ny Panna! Det står mellan 560, 372 och 590. Jag gillar 560 för att den är så clean och inga siffror försvinner pga subsekund t.ex. 372 är en otroligt fin klocka, med de bruna smutsvisarna,1950-boetten och det domeade glaset. Just med 590 är jag helt ok med att 6 och 9 försvinner. Jag älskar cirkeltexten och hur den samspelar med subsekunden. Och även den schyssta baksidan. Tänkte fråga vad historian bakom "8 DAYS" är? Läste någonstans på Hodinkee att det här någon historisk referens till äldre pannor. Vet såklart att det även indikerar hur lång tid klockorna är uppdragna.
Det är guldvisare (pläterade? åsikterna går isär) på 372 & 390, ger det lilla extra. Om du kan bära upp 372 så kör! Den modell som andas mest Panerai enligt mig.Har nu bestämt mig för att jag ska köpa en ny Panna! Det står mellan 560, 372 och 590. Jag gillar 560 för att den är så clean och inga siffror försvinner pga subsekund t.ex. 372 är en otroligt fin klocka, med de bruna smutsvisarna,1950-boetten och det domeade glaset. Just med 590 är jag helt ok med att 6 och 9 försvinner. Jag älskar cirkeltexten och hur den samspelar med subsekunden. Och även den schyssta baksidan. Tänkte fråga vad historian bakom "8 DAYS" är? Läste någonstans på Hodinkee att det här någon historisk referens till äldre pannor. Vet såklart att det även indikerar hur lång tid klockorna är uppdragna.
Synd att du knappt visar bandet då...
Bandbyte tidigare idag. Riktigt nöjd
390 är otroligt fin. Dessvärre vill jag ha något nytt! Vilket inte är möjligt med 390 då det är en LE som inte säljs längre590 är ett mycket bra val, men med tanke på att du skrivit 372 också så kanske du har koll på 390?
8 days vill jag minnas var gångreserven hos Angelus-verken som man använde under.
Går nog att lösa LNIB osv via C24.390 är otroligt fin. Dessvärre vill jag ha något nytt! Vilket inte är möjligt med 390 då det är en LE som inte säljs längre
Får raida c24 då!Går nog att lösa LNIB osv via C24.
Har du varit på Luxury Watches och pillat på den? Eller du kanske inte är 08?390 är otroligt fin. Dessvärre vill jag ha något nytt! Vilket inte är möjligt med 390 då det är en LE som inte säljs längre
Jo men 62k känns lite väl mycket.. Eller är det rimligt för den?Har du varit på Luxury Watches och pillat på den? Eller du kanske inte är 08?
Jag säger inget om priset eller att du ska köpa den där. Jag säger, gå å kläm på den.Jo men 62k känns lite väl mycket.. Eller är det rimligt för den?
Mm, det är sant, ska försöka göra det =)Jag säger inget om priset eller att du ska köpa den där. Jag säger, gå å kläm på den.
Så jävla cool. Sproilans från AD?Jäkla lång väntan, men det var det värt!!
PAM557
Hård! LNIB här från K&S.Så jävla cool. Sproilans från AD?
Jaså! Och det tog tid?Hård! LNIB här från K&S.
...kanske skickades från schweizJaså! Och det tog tid?
Jaså, det var den ja...kanske skickades från schweiz