Jag bara gissarJaså, det var den ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag bara gissarJaså, det var den ja
Jäkla lång väntan, men det var det värt!!
PAM557
Snyggt! Grattis!Jäkla lång väntan, men det var det värt!!
PAM557
Jäkla lång väntan, men det var det värt!!
PAM557
Men hallå! Klockan får du behålla men den whiskyn vill jag testa . Trevlig helgBOM ! Trevlig helg !
Vad är det för band?
Vad är det för band?
Spännande vikning och söm.
Ingen aning faktiskt. No name som jag fick med när jag köpte klockan.
Väldigt behaglig, följsamt och mjukt.Spännande vikning och söm.
Ingen aning faktiskt. No name som jag fick med när jag köpte klockan.
Den där var tung! Bokstavligen...Pissig bild vad avser klockan, men sqrew it denna gång..
Ha en fet lördag Risti!
Testade min favvodressare i boutiquen på Madison Avenue, PAM513
Även PAM495 bara för att den är så fet! SE från 2012 i Platinum.
Kör! Så kan jag klämma sugen på pam620 självKära Paneraitråden.
Jag har ett dilemma, ni kanske vill kalla det för vad det är, ett i-landsproblem. Jag har en töntig liten poppis klocka som heter Speedy. Jag har den mest för att den går in under skjortärmen. Jag har till och med moddat den (bort med ful svart urtavla, hejsan panda!) för att jag ska bli lite mer nöjd med den. Så, den ska nog få lämna snart.
Men, det är ju fortfarande så att det vore mycket bra med något lite mer dressigt. Samtidigt känner jag att jag går all in på Panerai och då är det ju en sådan jag ska ha. Jag har kikat runt i det tunna utbudet och har endast fastnat på riktigt för 655, för även om 676, 574, 512 klart är fina också så har jag några andra pannor som liknar dem.
Jo, visst, jag har ju även en 630, dvs. vit tavla med ecru-visare. Därav mitt dilemma. Jag tror att jag måste sälja speedyn och 630:n för att känna att det är vettigt (och för att få pengar nog) att köpa en 655. Vad säger ni? Tror ni att det vore en bra manöver för min själ? Borde jag göra något annat?
mvh Det är inte piloten på bilden som skrivit inlägget.
Är du jag? På riktigt? Har ju exakt samma lista hahaPå samma tema som ovan så har jag också ett dilemma. På min önskelista står följande klockor:
- en 47 mm luminor (typ 372 el 422, eller varför inte en 673)
- en 44 mm sub (tänkt mig 024, men är även lite nyfiken på 42 mm 682 när den kommer ut i butik)
- en 42 mm radiomir "dressare" (här är det 620 som är tanken då guldisarna på 42 mm känns lite pricy)
Frågan är vilken jag ska köpa först!? Jag har ju i dagsläget en 610a. Har "behov" av alla tre varianter. Dressaren kommer garanterat användas mycket på jobbet och då blir 610 mer ledighets-beater. Men samtidigt vill jag ha en hårding, en 47 mm luminor eller en sub. Hur skulle ni gjort?
Hur har du rangordnat? Jag kommer inte överens med mig själv...Är du jag? På riktigt? Har ju exakt samma lista haha
Tror du inte mig - kolla min posthistorik
Fet trio det vore. Jag skulle älskat denna kvadruppel:På samma tema som ovan så har jag också ett dilemma. På min önskelista står följande klockor:
- en 44 mm sub (tänkt mig 024, men är även lite nyfiken på 42 mm 682 när den kommer ut i butik)
- en 42 mm radiomir "dressare" (här är det 620 som är tanken då guldisarna på 42 mm känns lite pricy)
Frågan är vilken jag ska köpa först!? Jag har ju i dagsläget en 610a. Har "behov" av alla tre varianter. Dressaren kommer garanterat användas mycket på jobbet och då blir 610 mer ledighets-beater. Men samtidigt vill jag ha en hårding, en 47 mm luminor eller en sub. Hur skulle ni gjort?
372 eller 422 eller varför inte en 673. End of story.På samma tema som ovan så har jag också ett dilemma. På min önskelista står följande klockor: