Correction - Man blir sugen ändåTur man har en panna redan, annars hade man blivit svårt sugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Correction - Man blir sugen ändåTur man har en panna redan, annars hade man blivit svårt sugen
StämmerCorrection - Man blir sugen ändå
Mkt braMin säger hej
Grym på länk.Har fullt upp med att inte göra något.
Ibland är det skönt att ha fullt upp.
Jo, tajmar köttrökningen med vridningen, är helt slut.
Vilken av böckerna är det där? Jag behöver en.Tack för denna bok @Asplund . Magiska bilder och mycket fyllig text. Nu börjar jag förresten förstå innebörden av "coffe table book". Det är alltså en bok som får agera coffe table. 44mm 005 för storleksreferens
För andra märken, ja.Va fan händer..... min 111a får ingen handledstid längre.... nästan tappat det helt gällande Panerai....
Någon som råkat ut för samma sak......
Låter som om du behöver omväxling. Flippa/lägg undan 111 och skaffa någon annan ett tag. 1940 Radiomir?Va fan händer..... min 111a får ingen handledstid längre.... nästan tappat det helt gällande Panerai....
Är aldrig orolig när du säljer din panna.. Du kommer ändå alltid tillbaka förr eller senareVa fan händer..... min 111a får ingen handledstid längre.... nästan tappat det helt gällande Panerai....
En riktig kamera, spegellös. Olympus, ingen värsting. Dock är det ett väldigt fint/bra/dyrt objektivBrutalt fina bilder! Är det fotat med telefonen?
Har precis blivit med 392 så än så länge är allt hunky dory. Men man vet ju inte...Va fan händer..... min 111a får ingen handledstid längre.... nästan tappat det helt gällande Panerai....
Samma sak hände för mig med 1312:an, fick vila i lådan några veckor la till och med ut annons...kärleken kom tillbakaVa fan händer..... min 111a får ingen handledstid längre.... nästan tappat det helt gällande Panerai....
Nej. Kommer aldrig att hända.Va fan händer..... min 111a får ingen handledstid längre.... nästan tappat det helt gällande Panerai....
Skallerorm var ju riktigt fräckt! Var får man fatt på ett sånt?En diskret Radiomir 388 med skallerormsskinn, enda bandet jag blivit vän med som inte är svart.
Living The Good Life106:an i en tokvarm finsk strandbastu.
Inte helt lätt att fota då allt immar igen på en sekund.
Just det, nu blir det lite vätska och aggregat grillat korv.
Tyvärr vet jag inte det. Jag har själv letat för att kunna köpa ett nytt när det här är utslitet men utan framgång.Skallerorm var ju riktigt fräckt! Var får man fatt på ett sånt?