• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För er som inte visste det; på det sätt som man kan "älska" ett klockmärke..

JAG ÄLSKAR PANERAI!!

Så, nu vet ni det..

IMG_5356.JPG
IMG_5357.JPG
IMG_5358.JPG
IMG_5359.PNG
IMG_5360.JPG
IMG_5361.JPG
IMG_5362.JPG
IMG_5363.JPG
IMG_5364.JPG
IMG_5365.JPG
IMG_5367.JPG
IMG_5368.JPG
IMG_5369.JPG
IMG_5370.JPG

IMG_5380.JPG

IMG_5371.JPG
IMG_5372.JPG
IMG_5373.JPG
IMG_5376.JPG
IMG_5377.JPG
Dåre.

+ helvete vad 399 är snygg.

Slutar den, menar du?

Jag frågar ju er ;) Ett betryggande svar dock att den verkar bestå, kanske övergår från nyförälskelse till kärlek?

Btw, nyckelringen som du skickade upptäckte jag i dagarna också fungerar som en öppnare!! Så nördigt med en ubåtsöppnare haha!

Enskilda modeller kan man teoretiskt tröttna på (har läst i litteraturen om enstaka sådana fall :D), men Panerai som sådant, never!

Låter rimligt! Har tidigare inte förstått folk som samlar flera klockor av samma märke (finns ju så mycket kul där ute) men känner numera att ett framtida scenario med 3-4 pannor med lite olika features är helt rimligt...

Haha förstår dig helt! Kan inte vara lätt att förklara för vanligt folk när majoriteten av klockintresserade till och med verkar tycka att alla Pannor ser likadana ut :D
Jag ser precis noll skillnad på alla Rolex Submariners som finns därute, så jag antar att jag förstår dem.

• Like
Reactions: Rey
Fan vad ni suktas. Har nog landat i att höstens projekt blir att gammel-Speedmastern får lämna och att en 112/111 får komma in..

• Like
Reactions: PJW
Tillbaka
Topp