Dåre.För er som inte visste det; på det sätt som man kan "älska" ett klockmärke..
JAG ÄLSKAR PANERAI!!
Så, nu vet ni det..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+ helvete vad 399 är snygg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dåre.För er som inte visste det; på det sätt som man kan "älska" ett klockmärke..
JAG ÄLSKAR PANERAI!!
Så, nu vet ni det..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2017-2018?! Vatusan, när släpptes den? För en månad sedan fick jag en 2016-2017 hos AD.Fick hem Panerai katalogen (2017-2018) idag. Fanns mycket smaskigt i den![]()
Ingen aning. Beställde min från panerai.com för ca 1 månad sen.2017-2018?! Vatusan, när släpptes den? För en månad sedan fick jag en 2016-2017 hos AD.
Dra i någon extra tråd också om du kan, för min skullSka dra i lite trådar och känna på tillgången jag också![]()
Lite mer Paneraifrosseri - nya 737
![]()
![]()
Ref på radiomiren nere åt vänster?Lite mer Paneraifrosseri - nya 737
Ref på radiomiren nere åt vänster?
Ref på radiomiren nere åt vänster?
Grymt bra. Synd på datumet bara..736 tror jaglade upp en bild på den några sidor bakåt!
MeeeehÄh, datum är ju nice![]()
Kan personligen acceptera datum på en Radiomir... På en Luminor däremot, nä..Grymt bra. Synd på datumet bara..
Slutar den, menar du?PAM 392 fortsatt varm på handleden! Ni som har varit längre i Paneraigamet, hur länge varar nyförälskelsen?
![]()
Enskilda modeller kan man teoretiskt tröttna på (har läst i litteraturen om enstaka sådana fallPAM 392 fortsatt varm på handleden! Ni som har varit längre i Paneraigamet, hur länge varar nyförälskelsen?
![]()
Slutar den, menar du?
Enskilda modeller kan man teoretiskt tröttna på (har läst i litteraturen om enstaka sådana fall), men Panerai som sådant, never!
Skönt med någon som förstår mig.Låter rimligt! Har tidigare inte förstått folk som samlar flera klockor av samma märke (finns ju så mycket kul där ute) men känner numera att ett framtida scenario med 3-4 pannor med lite olika features är helt rimligt...
Skönt med någon som förstår mig.
Jag ser precis noll skillnad på alla Rolex Submariners som finns därute, så jag antar att jag förstår dem.Haha förstår dig helt! Kan inte vara lätt att förklara för vanligt folk när majoriteten av klockintresserade till och med verkar tycka att alla Pannor ser likadana ut![]()
Den blåa BB bronzon ser riktigt nice ut!Jahapp då har man börjat sälja av lite pjäser.. vem vet det kanske är dags att göra en come-back!![]()
Mm den är helt galet bra!Den blåa BB bronzon ser riktigt nice ut!![]()
Vad listar den hos bucherer? Hur många ex gjordes?Mm den är helt galet bra!