Måste åka till landet och basta snart känner jag...Living the good life fortsätter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste åka till landet och basta snart känner jag...Living the good life fortsätter.
Vilket jävla skämt alltså..Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo han säljer, fick detta svar...
Thanks for your interest.
This is a very rare watch and we are accepting offers from our customers. Customer with the highest bid will have the privilege to purchase the watch.
Current highest bid is 29000€.
Please let us know your offer.
Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo han säljer, fick detta svar...
This is a very rare watch and we are accepting offers from our customers. Customer with the highest bid will have the privilege to purchase the watch.
De fuq. Förmodar att det är en privat/tredjepartssäljare och inte en AD?Frågade en säljare om pris på en blå Bronzo han säljer, fick detta svar...
Stämner braDe fuq. Förmodar att det är en privat/tredjepartssäljare och inte en AD?
Är du #3?Vilket jävla skämt alltså..
USA-boutiquerna släpar efter lite; hörde senast igår då han meddelade att han ännu inte vet exakt när de kommer till butik. Han vet att han får två men hoppas på tre..
Njae, vet inte riktigt. Han lär ha super-vip:s som vill ha och han kan eventuellt få krav på sig, typ "den som köper måste köpa minst en Panna till för 10k USD samtidigt"..Är du #3?
Färgfoto ffs!Sådärja, efter lite meck fram och tillbaks sitter nu en Panna på armen igen, här med OEM JV strap..
Skillnaden är bara att du ser svettet, gissa vart det tar vägen med läder runt handledenGummi är så snyggt, men det är svettigt när det är varmt.
Jag vet det är därför det inte fick följa med något läderband på semestern. Det är tungt som det är.Skillnaden är bara att du ser svettet, gissa vart det tar vägen med läder runt handleden
Grymt! Så du knep den. Grattis till KS mest prisvärda klockaSådärja, efter lite meck fram och tillbaks sitter nu en Panna på armen igen, här med OEM JV strap..
Gillar caset med klockan föll på den bruna tavlan som inte alls föll mig i smaken. Kändes lila/vinröd. Kan varit bandet som gjorde det.Ni som provat case i titan, hur upplever ni dom?
Tycker att de ser fina ut och gillar de bruna tavlorna som finns på 346 & 564.
Fick hem Panerai katalogen (2017-2018) idag. Fanns mycket smaskigt i denFör er som inte visste det; på det sätt som man kan "älska" ett klockmärke..
JAG ÄLSKAR PANERAI!!
Så, nu vet ni det..
Vad kommer listpris ligga på?Njae, vet inte riktigt. Han lär ha super-vip:s som vill ha och han kan eventuellt få krav på sig, typ "den som köper måste köpa minst en Panna till för 10k USD samtidigt"..
Högst oklart om han låter mig få köpa en. Jag är iaf "highlightad" på hans lista och vi har ju talats vid f2f vid två tillfällen och haft jäkligt trevligt och där jag smörat så gott jag har kunnat..
14400 USD/14200 EUR.Vad kommer listpris ligga på?
Om du har någon aning
Ska dra i lite trådar och känna på tillgången jag också14400 USD/14200 EUR.
Eller om det var 14000 EUR..
Ni som provat case i titan, hur upplever ni dom?
Tycker att de ser fina ut och gillar de bruna tavlorna som finns på 346 & 564.
Ser bra ut!Jag kan inte säga nåt om 346 & 564, men pappan 055 gillar jag starkt. Titan är mörkare än borstat stål och har en tendens att få fin patina med tiden. Små repor blir inte lika synliga efter en månad.