Ingen vet antal ex tillverkade. Listpriset är detsamma som för vanliga Bronzon otroligt nog på drygt 36’Vad listar den hos bucherer? Hur många ex gjordes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen vet antal ex tillverkade. Listpriset är detsamma som för vanliga Bronzon otroligt nog på drygt 36’Vad listar den hos bucherer? Hur många ex gjordes?
422:an trivs vid kusten i Skåne
Och min 557..!Min 416 är på väg dit också.
Min 416 är på väg dit också.
Och min 557..!
För några år sedan talade jag med SMB om tjänsten som ansvarig för deras prylförsäljning, lite löst. När det visade sig att man endast skulle syssla med varumärkesintrång sköt jag ut mig.Nu vet jag inte om det här får postas här men fan vilken rolig kopia... Kvarts-panna http://www.mobforradet.se/artikel.php?id=17
Chillar nånstans i Skaune
Same same..Same same...
Riktigt bra! Det är en PAM01000 va?He makes a not so high profile return, men än dock är jag tillbaka!
Drar iväg till Grekland i morgon för en veckas ultrahård pooldykning och då måste man ju ha den ultimata poolklockan!
Visst den är bara hundra meter (jag som oftast brukar dyka till 102 meter) den har springbars osv men jag ville ha en flång ny och en bas modell med logo - Inte så mycket bättre val än detta fanns inte då.
Tack till @Nymans Ur 1851 systerbutik Krons för den som alltid utmärkta servicen!
Japp en "Thousand" haha Kommer med ett svart kalvläder men jag uppgraderade direkt...Riktigt bra! Det är en PAM01000 va?
Kommer den på det gummit eller är det tillval?
Snyyyygg, och härligt att du är tillbaka. Grattis!He makes a not so high profile return, men än dock är jag tillbaka!
Drar iväg till Grekland i morgon för en veckas ultrahård pooldykning och då måste man ju ha den ultimata poolklockan!
Visst den är bara hundra meter (jag som oftast brukar dyka till 102 meter) den har springbars osv men jag ville ha en flång ny och en bas modell med logo - Inte så mycket bättre val än detta fanns inte då.
Tack till @Nymans Ur 1851 systerbutik Krons för den som alltid utmärkta servicen!
Grymt! Är det fortsatt målad tavla eller sausage?He makes a not so high profile return, men än dock är jag tillbaka!
It's good to be back - Något har fattats mig och nu föll det på plats. Måste faktiskt ge hatten av till en sjukt bra klocka - dess enkelhet är ju verkligen storheten.Snyyyygg, och härligt att du är tillbaka. Grattis!
Jag har en Q och det är smörgås på den.Har en fråga om Pam 560. Vilken serie hade Sandwich. Var det Q eller R?
Äntligen var det nån som gjorde ett strap utav honom... Echt Bieber?Testar ett helt nytt band i bäverskinn. Det blev över förväntan. Skinnet glänser och är blankt och det gör sig kanon mot en blankpolerad Radiomir. Rekommenderas att testa, men jag fick med det vid ett paketaffär så jag vet inte var man köper det. Det står Echt Biber på insidan. Det måste betyda äkta bäver.
He makes a not so high profile return, men än dock är jag tillbaka!
Jag hade stavat exakt Bieber först, men såg sen att det stod Biber . Skulle man göra klockarmband av Justin, skulle fler tjejer bära Panerai.Äntligen var det nån som gjorde ett strap utav honom... Echt Bieber?
Testar ett helt nytt band i bäverskinn. Det blev över förväntan. Skinnet glänser och är blankt och det gör sig kanon mot en blankpolerad Radiomir. Rekommenderas att testa, men jag fick med det vid ett paketaffär så jag vet inte var man köper det. Det står Echt Biber på insidan. Det måste betyda äkta bäver.
Thanks man!Välkommen tillbaka och grattis!
Inget kronskydd i vägen där i alla fall.I am back bi***** ..... I wish.....