• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

422:an trivs vid kusten i Skåne

IMG_5453.JPG

IMG_5448.JPG

He makes a not so high profile return, men än dock är jag tillbaka!

Drar iväg till Grekland i morgon för en veckas ultrahård pooldykning och då måste man ju ha den ultimata poolklockan!

Visst den är bara hundra meter (jag som oftast brukar dyka till 102 meter) den har springbars osv men jag ville ha en flång ny och en bas modell med logo - Inte så mycket bättre val än detta fanns inte då.

IMG_2822.JPG
IMG_2823.JPG
IMG_2825.JPG
IMG_2826.JPG
IMG_2831.JPG

Tack till @Nymans Ur 1851 systerbutik Krons för den som alltid utmärkta servicen!

Drar iväg till Grekland i morgon för en veckas ultrahård pooldykning och då måste man ju ha den ultimata poolklockan!

Visst den är bara hundra meter (jag som oftast brukar dyka till 102 meter) den har springbars osv men jag ville ha en flång ny och en bas modell med logo - Inte så mycket bättre val än detta fanns inte då.

IMG_2822.JPG
IMG_2823.JPG
IMG_2825.JPG
IMG_2826.JPG
IMG_2831.JPG

Tack till @Nymans Ur 1851 systerbutik Krons för den som alltid utmärkta servicen!
Riktigt bra! Det är en PAM01000 va?
Kommer den på det gummit eller är det tillval?

IMG_2822.JPG
IMG_2823.JPG
IMG_2825.JPG
IMG_2826.JPG
IMG_2831.JPG

Snyyyygg, och härligt att du är tillbaka. Grattis!

IMG_2822.JPG
IMG_2823.JPG
IMG_2825.JPG
IMG_2826.JPG
IMG_2831.JPG

Grymt! Är det fortsatt målad tavla eller sausage?

Testar ett helt nytt band i bäverskinn. Det blev över förväntan. Skinnet glänser och är blankt och det gör sig kanon mot en blankpolerad Radiomir. Rekommenderas att testa, men jag fick med det vid ett paketaffär så jag vet inte var man köper det. Det står Echt Biber på insidan. Det måste betyda äkta bäver.
IMG_3647.JPG

IMG_3652.JPG

IMG_3654.JPG

Senast ändrad:
Testar ett helt nytt band i bäverskinn. Det blev över förväntan. Skinnet glänser och är blankt och det gör sig kanon mot en blankpolerad Radiomir. Rekommenderas att testa, men jag fick med det vid ett paketaffär så jag vet inte var man köper det. Det står Echt Biber på insidan. Det måste betyda äkta bäver.
IMG_3647.JPG

IMG_3652.JPG

IMG_3654.JPG
Äntligen var det nån som gjorde ett strap utav honom... Echt Bieber? :D
justin-bieber-episode-blog-1200x630.jpg

Tillbaka
Topp