"Du vill pruta med 100 000 på priset alltså, hmmm?"Efter den här dagens inlägg och debatter måste man gardera sig mot skambud![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Du vill pruta med 100 000 på priset alltså, hmmm?"Efter den här dagens inlägg och debatter måste man gardera sig mot skambud![]()
99000 kr säger jag direkt ja till, men den sista tusenlappen får det bli en diskussion där köparen bör kunna motivera sig"Du vill pruta med 100 000 på priset alltså, hmmm?"![]()
Ruskigt coolt ju! Hade man haft kvar en panna med 24mm mellan luggarna så....Ropade hem ett grönt läder på Kaplans här om veckan, testade idag och kom fram till att det inte var något för mej. Vill någon här i tråden köpa/byta det så skicka mej ett PM. Annars skickar jag bara tillbaka det i veckan
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3258/vara/1368716
![]()
![]()
Tackar! Kanske lyckas samla lite mod och behålla det ändå, trots att frun benämnde det som "gräsligt", hahaRuskigt coolt ju! Hade man haft kvar en panna med 24mm mellan luggarna så....![]()
Kör! Tycker absolut du ska ge det en andra chans!Tackar! Kanske lyckas samla lite mod och behålla det ändå, trots att frun benämnde det som "gräsligt", haha![]()
Jag kör flera OEM och flera AM. Ett noname kostar typ 20 spänn som minst.En kort fråga från en Panerai-novis;
Har redan tröttnat på att skruva av och byta spännet vid bandbyten, kör ni flera OEM-spännen eller finns det prisvärda AM-alternativ att fynda på bukten?
Någon som kör Hirsch Terra på sin Panerai och kan dela med sig av ett betyg?
Klämde på det mörkbruna i en butik förra veckan och var inte långt ifrån ett köp.
Ganska likt Assolutamente, men frågan är hur det beter sig efter en tids användning.
Skamlöst stulen bild
![]()
Bestämmer du dig för att sälja det så skicka ett PM till mig.Ropade hem ett grönt läder på Kaplans här om veckan, testade idag och kom fram till att det inte var något för mej. Vill någon här i tråden köpa/byta det så skicka mej ett PM. Annars skickar jag bara tillbaka det i veckan
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3258/vara/1368716
![]()
![]()
Gillar den nygamla länken. Lite nyfiken på höjden och vikten på den där, för Panerai, mindre modellen.Den växer på mig, som jänkarn säger. PAM 722
![]()
Den växer på mig, som jänkarn säger. PAM 722
![]()
Höjden är 16mm.Gillar den nygamla länken. Lite nyfiken på höjden och vikten på den där, för Panerai, mindre modellen.
Jag vet, jag vet...
Låt henne prova så fattar hon. Det gjorde min. Jag fick det av henne i julklapp.![]()
Provar nya gummit. Frun undrade om det möjligen var någon form av osynlig guldplätering på mht priset.....![]()
Du verkar helt klart ha en förstående fru!Låt henne prova så fattar hon. Det gjorde min. Jag fick det av henne i julklapp.
YupDu verkar helt klart ha en förstående fru!![]()
Saknar min femma..![]()
Ja.. Men jag skulle inte ha råd att behålla denna och samtidigt köpa nästa..Varmt i
Den skulle du behållt! En Basmodell är ju grunden
Vet du om vår AD har den för påseende i butik?Den växer på mig, som jänkarn säger. PAM 722
![]()
BlingVet någon varför alla nya Luminor 1950 modeller har blå sekundsvisare?
Ett allt för vanligt problem, förstår precis! Ny Panna på väg in?Ja.. Men jag skulle inte ha råd att behålla denna och samtidigt köpa nästa..![]()
Relevant fråga faktiskt. Du har en klok fru.![]()
Provar nya gummit. Frun undrade om det möjligen var någon form av osynlig guldplätering på mht priset.....![]()