• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ropade hem ett grönt läder på Kaplans här om veckan, testade idag och kom fram till att det inte var något för mej. Vill någon här i tråden köpa/byta det så skicka mej ett PM. Annars skickar jag bara tillbaka det i veckan :)
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3258/vara/1368716
IMG_5099.JPG

IMG_5100.JPG

En kort fråga från en Panerai-novis;
Har redan tröttnat på att skruva av och byta spännet vid bandbyten, kör ni flera OEM-spännen eller finns det prisvärda AM-alternativ att fynda på bukten?

Någon som kör Hirsch Terra på sin Panerai och kan dela med sig av ett betyg?
Klämde på det mörkbruna i en butik förra veckan och var inte långt ifrån ett köp.
Ganska likt Assolutamente, men frågan är hur det beter sig efter en tids användning.

Skamlöst stulen bild
1019-0001071_b02.jpg

Någon som kör Hirsch Terra på sin Panerai och kan dela med sig av ett betyg?
Klämde på det mörkbruna i en butik förra veckan och var inte långt ifrån ett köp.
Ganska likt Assolutamente, men frågan är hur det beter sig efter en tids användning.

Skamlöst stulen bild
1019-0001071_b02.jpg

Jag har haft två, ett brunt och ett grått. Jag tycker inte om dem alls. Det finns mycket bättre alternativ på bukten eller hos hemmasnickrare.

Tillbaka
Topp