Är det drakskinn?Självklart ska du köra på grönt. Fick dessa modesta banden av min flickvän. Helrätt om man vill ha något som inte är för iögonfallande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det drakskinn?Självklart ska du köra på grönt. Fick dessa modesta banden av min flickvän. Helrätt om man vill ha något som inte är för iögonfallande...
Suktar du efter en 630? ;-)Är kanske snart på väg tillbaka till denna mysiga tråd igen. Kul!
Skulle en lätt kunna tro men blir nog tyvärr nåt annat. Suget är iaf tillbaka.Suktar du efter en 630? ;-)
Gör som jag gjorde, skriv lite fram och tillbaka så lär du se mer vem som finns bakom. Pratar personen om annat än överföring av pengar så snart som möjligt, finns det hopp.Fan, det här med att köpa klockor av folk på forum från USA som gärna ser att man gör en banköverföring lite hipp som happ..
Tuttinero tuttonero!Fick till ett rätt bra lumeskott tidigare idag.
Märkligt att ingen har slagit till på den.PAM024 får bli kvällsklockan.
Och snart är det jul. Har önskat mig en ny panerai av tomten.Kvällarna blir allt kortare!
Årets julklapp 2017 Panerai!Och snart är det jul. Har önskat mig en ny panerai av tomten.
Snygg exponeringKvällarna blir allt kortare!
Håller med fått en del bytesförslag och en del bud men inget som lockar. Fast den kan få stanna också då jag tycker den är rätt " bad ass"Märkligt att ingen har slagit till på den.
Se till att den får rotera på några handleder på några gtg så börjar det hända grejer, inte bara panerai-gtg. Jag tycker den är grym och unik i sin design och känsla. Hade jag inte något liknande redan, hade jag köpt den av dig.Håller med fått en del bytesförslag och en del bud men inget som lockar. Fast den kan få stanna också då jag tycker den är rätt " bad ass"
Den är stenhård, har haft en 24a vet inte riktigt varför jag flippade denHåller med fått en del bytesförslag och en del bud men inget som lockar. Fast den kan få stanna också då jag tycker den är rätt " bad ass"
AlltidDu var före din tid, tyvärr.
Ni som gillar grönt, såg ni den här i Paneristi-gruppen på Facebook?
Och snart är det jul. Har önskat mig en ny panerai av tomten.
Snygg exponering
Hmmm... Ok... Hehe. Däremot PAM693 med grön tavla för Harrods skulle funkaNi som gillar grönt, såg ni den här i Paneristi-gruppen på Facebook?
Lite mer diskret, jag tycker Harrods modellen är snygg.Hmmm... Ok... Hehe. Däremot PAM693 med grön tavla för Harrods skulle funka
JaoLite mer diskret, jag tycker Harrods modellen är snygg.
Hur gjorde man den där spygröna färgen på boetten? Är det PVD behandling?