• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Självklart ska du köra på grönt. Fick dessa modesta banden av min flickvän. Helrätt om man vill ha något som inte är för iögonfallande...:angel:
DSC_0628-01.jpeg
Är det drakskinn? :D

Ägnade en regnig dag i fjällen åt att gå igenom referenser på panerais hemsida (skapligt utbud ändå) och undrar varför 560 får så lite kärlek här i tråden, ser ju riktigt vass ut.

Edit: hm, tror jag kanske fattar, den har inte sandwich längre? Ser verkligen ut som det på hemsidan.

Edit 2: vad är det för dumheter?

Senast ändrad:
Fan, det här med att köpa klockor av folk på forum från USA som gärna ser att man gör en banköverföring lite hipp som happ..
Gör som jag gjorde, skriv lite fram och tillbaka så lär du se mer vem som finns bakom. Pratar personen om annat än överföring av pengar så snart som möjligt, finns det hopp.

Håller med:) fått en del bytesförslag och en del bud men inget som lockar. Fast den kan få stanna också då jag tycker den är rätt " bad ass"
Se till att den får rotera på några handleder på några gtg så börjar det hända grejer, inte bara panerai-gtg. Jag tycker den är grym och unik i sin design och känsla. Hade jag inte något liknande redan, hade jag köpt den av dig.

Tillbaka
Topp