Haha, japp.Så typiskt! Finns visst folk som har klocka bara för att hålla koll på tiden..
Åtminstone brukar de kunna se ganska snabbt vad klockan är med tanke på den lättlästa tavlan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, japp.Så typiskt! Finns visst folk som har klocka bara för att hålla koll på tiden..
Bra person att fråga precis därförHaha, japp.
Åtminstone brukar de kunna se ganska snabbt vad klockan är med tanke på den lättlästa tavlan
Have fun!Ikväll blir det fest! Ink hotellnatt och allt.
Då är vi två! Minus övernattningIkväll blir det fest! Ink hotellnatt och allt.
Ikväll blir det fest! Ink hotellnatt och allt.
Den är rätt hemsk den där, jag offrar mig frivilligt att ta hand om styggelsen så du slipper
Klart det är öppet idag måndag! Kör så det rykerHoppas butiken har öppet imorgon.
Idag var det öppet!
Spanade skyltfönstren först.
Fick ett varmt och välkommet mottagande trots att jag traskade in som semesterflanör. Har aldrig testat Panerai, så det var dags. Det plockades fram 3 st 42 mm modeller och en 45 mm som referens. Är förvånad över hur skönt 42 mm klockorna satt på handleden trots handled på ca 16 cm i omkrets. Sunburst dial på Luminor var riktigt fin. Dock kramade Radiomir bäst handleden.
Tyvärr inga fler bilder inifrån butiken då familjen kallade utanför. Riktigt fin butik, väl värd ett besök!
Riktigt svårt att fota av klockorna och ge dem rättvisa pga ljussättningen i affären.
Jävligt läcker på 682Svårt med den blåa sekundvisaren passar verkligen inte med den gula färgen på övriga indexen. Funkar helt ok på Submersible.
Vad tycker ni?
Jag tycker det passar mysigt fint.Svårt med den blåa sekundvisaren passar verkligen inte med den gula färgen på övriga indexen. Funkar helt ok på Submersible.
Vad tycker ni?
Den gula heter ecru.Någon upplysa en nybörjare?
Lysmassan/siffrorna på flera ref tex min 090 är åt gröna hållet, medans på flera ref finns en gulare variant tex 359. Verkar ofta förekomma tilsammans med guldvisare o brun tavla.
Finns det något namn på de olika färgerna?
På just 682 funkar det och behövs nästan för att ge lite mer färg och liv till klockan tycker jag.Jävligt läcker på 682
Jag har en 359:a ... den är grym.Tack. Ecru alltså. Gillar verkligen färgen.
Riktigt sugen på en 359 eller ännu hellre om det fanns en ref med tobacco, ecru, guldvisare, sub sec och datum utan bubbla. Siffrorna 6,9 och 12. 44mm Bettarini eller 1950 spelar ingen roll. Men någon sådan ref kan jag inte hitta.
Vilken kommer jag närmast med?
Hm kommer jag aldrig bli nöjd?
Trodde allt skulle vara frid o fröjd med en panna, nu vill jag bara ha fler. Omegan min har knappt fått lämna windern
Jag tänker mig att det kanske finns någon boutique edition eller special edition i gömmorna någonstans. Du kan ju kolla här: http://watchbase.com/search#brands=58&dial-color=7351 är nog så nära jag kommer. Lyft över färgerna från 390 o jag e hemma
Tack för all hjälp
Tycker det funkar!Svårt med den blåa sekundvisaren passar verkligen inte med den gula färgen på övriga indexen. Funkar helt ok på Submersible.
Vad tycker ni?