Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där ser man. Lärde mig något nytt även idag. Kostade?
Så gjorde jag också men det kom tillbaka så nu kör jag vedugn.
0.Där ser man. Lärde mig något nytt även idag. Kostade?
Snyggt!!!Plöjt ett par hundra sidor i denna tråd nu sedan jag blev med Panerai!
Ny värld som öppnats
Grattis till din första KLOCKAPlöjt ett par hundra sidor i denna tråd nu sedan jag blev med Panerai!
Ny värld som öppnats
Det vart snyggt, men färgen är svår. Det kräver en brunbränd nordeuropé för att komma till sin fulla rätt så det är sannolikt en sommarrem.
Det kom ett gult band på posten. Jag tycker inte precis att det ser ut som på bilden i annonsen men det är bra kvalitet i övrigt, kanske dock inte riktigt värt det. Vad tycker ni?
http://strapfreak.com/collections/slc-07
Btw, när det kommer till band så har jag tyvärr endast blivit helt nöjd med Wotancraft och Toshi.
Jag tycker det känns bra just nu i alla fall, trots regn.Det vart snyggt, men färgen är svår. Det kräver en brunbränd nordeuropé för att komma till sin fulla rätt så det är sannolikt en sommarrem.
Vilken app är det du använder för att mäta tiden?
TwixtVilken app är det du använder för att mäta tiden?
//Android-användare
DEN firman?Första fredagen efter semester.
Sitter på kontoret och det regnar som fan och höstvibbarna kommer, men vad gör det när man har påbörjat nedräkningen till det är dags för att åka och besöka en firma som håller till i Neuchâtel..
Du kanske har en annan nyans än jag. Jag har alltid tyckt väldigt mycket om gul färg men på mig har den blivit så stark att jag ser om möjligt ännu blekare ut och enda sättet att kompensera är en brunare nyans. Jag tror starka färger är svåra då små nyansskillnader kan få olika feeling. Jag tycker det var snyggt iaf och är intresserad av att få prova det framöver. Jag lät ju tillverka mitt gröna som också går från mainstreamfåran. Det kommer aldrig att bli en rem jag där dagligen men är väldigt kul då och då. Det som ligger till höger i bild, brazilianinspirerad sambakänslaJag tycker det känns bra just nu i alla fall, trots regn.
Japp Börjar bli lite exalterad och då är det så svårt att hålla tyst hahaDEN firman?
Fan nu när du börjat babbla så sluta inte... tell us more!Japp Börjar bli lite exalterad och då är det så svårt att hålla tyst haha
Fredagsnöje
Så du fick tag i en? Kul! Visst är den go?
Fantastisk bok att sitta och bläddra i.
Yikes, hur nära behövde den vara för att det skulle hända?
Den låg på en lite kort.Yikes, hur nära behövde den vara för att det skulle hända?
Haha, oj.Den låg på en lite kort.
Vi är ett glatt gäng som åker ner (bland annat myself och @Palenkovich @RicVin och @hook included) och hälsar på hos Panerai i september. Blir intensiva två dagar och ska bli fantastiskt roligt!Fan nu när du börjat babbla så sluta inte... tell us more!
Det luktar resereportage! Fan vad skoj, kom ihåg att brassa på med bilder. Vi andra är inte aaaaaaaaaaaaaalls avis...Vi är ett glatt gäng som åker ner (bland annat myself och @Palenkovich @RicVin och @hook included) och hälsar på hos Panerai i september. Blir intensiva två dagar och ska bli fantastiskt roligt!
Vi ses i loungen tidigt som fan!!Vi är ett glatt gäng som åker ner (bland annat myself och @Palenkovich @RicVin och @hook included) och hälsar på hos Panerai i september. Blir intensiva två dagar och ska bli fantastiskt roligt!
Vi ses i loungen tidigt som fan!!
Där får inte jag komma in.... Men vi kan ju facetima?Amex PL loungen isf.
Jag har bara Priority Pass...Amex PL loungen isf.
LättVi ses i loungen tidigt som fan!!