Hade jag inte haft 4 pannor för tillfället hade jag varit sugen ... Den där är ovanligMin rad 183 kommer ut till salu strax här på KS, slänger ut en blänkare här först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade jag inte haft 4 pannor för tillfället hade jag varit sugen ... Den där är ovanligMin rad 183 kommer ut till salu strax här på KS, slänger ut en blänkare här först
Min rad 183 kommer ut till salu strax här på KS, slänger ut en blänkare här först
Jag vill ha!Paneraitishan är på!
Japp, och det där är efter ett dygn bara. Tog bilderna innan jag lämnade den i bankfacket. Går jävligt snabbt med brons.Är det din? Har oxideringen redan kommit så pass långt?
/i
Bankfacket?! Va faan? Den ska väl sitta på armen??!!:-OJapp, och det där är efter ett dygn bara. Tog bilderna innan jag lämnade den i bankfacket. Går jävligt snabbt med brons.
Absolut, det ska den göra. Inte hunnit plocka ut den ännu bara:$Bankfacket?! Va faan? Den ska väl sitta på armen??!!:-O
I morgon har jag varit en hel vecka utan Panerai.. Det är ta mig f-an helt oliiiiidligt!!
Shit vad segt!Har varit utan min sedan i maj. Jädra servicen tar förevigt i Schweiz!
Shit vad segt!
Men Schweiz alltså och inte centret i Amsterdam? Där brukar det ju gå ganska fort numera..
I hate you even more
Du skulle sagt till tidigare, så hade jag förra veckan bråkat med dem på plats om din klockaNeuchâtel. Kommunikation genom centret i Amsterdam.
Låter ju helt sjukt. Vad skulle åtgärdas?Har varit utan min sedan i maj. Jädra servicen tar förevigt i Schweiz!
Du menar väl "dags för FLYback"? Den där är vidrigt läcker...Dags för en comeback
Japp, och det där är efter ett dygn bara. Tog bilderna innan jag lämnade den i bankfacket. Går jävligt snabbt med brons.
Stort GRATTIS! Måste vara första på KS ?
Snyggt! Har man handlederna för babysuben så har man.
Grattis! Den är grym!!
Så jävla bra. Sitter som en smäck på dig. Grattis!
Låter ju helt sjukt. Vad skulle åtgärdas?
Under en stor service förra året bytes visare och kronbryggan. Nya visare har luminova som skiljer sig från siffrorna på tavlan i mörker - siffrorna är gröna och visare är blå. Det märkte jag på sommaren när luminova lyser bäst. Det märks bara vid 100% "uppladdning". Sedan blir skillnaden nästan osynlig. Kronbryggan var också till en senare model. Fel alltså. Detta tog Panerai 4 månader att "analysera" och acceptera att jag hade rätt. Nu "försöker" de att hitta lösningar.