• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Under en stor service förra året bytes visare och kronbryggan. Nya visare har luminova som skiljer sig från siffrorna på tavlan i mörker - siffrorna är gröna och visare är blå. Det märkte jag på sommaren när luminova lyser bäst. Det märks bara vid 100% "uppladdning". Sedan blir skillnaden nästan osynlig. Kronbryggan var också till en senare model. Fel alltså. Detta tog Panerai 4 månader att "analysera" och acceptera att jag hade rätt. Nu "försöker" de att hitta lösningar.

IMG_1797.JPG
För fan.. Skärpning Panerai.

I morgon har jag varit en hel vecka utan Panerai.. Det är ta mig f-an helt oliiiiidligt!! :arghh::arghh::arghh:

Tråkigt att stå i kö på en base ;)

Om jag ska tolka det här så är en tolkning att Palle har sålt 422:an och köpt en 1000. En annan kan tänkas vara att han sålt 422:an och köpt en 665. En tredje kan vara att han har 422:an inne på service och LummeDummeLuminor försöker dra oss i benet. :D

"Palle Panerai" låter för övrigt som en bra barnbokskaraktär. Jag känner en illustratör, vem skriver storyn?

Om jag ska tolka det här så är en tolkning att Palle har sålt 422:an och köpt en 1000. En annan kan tänkas vara att han sålt 422:an och köpt en 665. En tredje kan vara att han har 422:an inne på service och LummeDummeLuminor försöker dra oss i benet. :D

"Palle Panerai" låter för övrigt som en bra barnbokskaraktär. Jag känner en illustratör, vem skriver storyn?
Inget är rätt. Han har köpt min 388. Jag kan göra ett försök att skriva. RadioPalle på äventyr.

422 är iaf såld, så halva rätt! :)

Under en stor service förra året bytes visare och kronbryggan. Nya visare har luminova som skiljer sig från siffrorna på tavlan i mörker - siffrorna är gröna och visare är blå. Det märkte jag på sommaren när luminova lyser bäst. Det märks bara vid 100% "uppladdning". Sedan blir skillnaden nästan osynlig. Kronbryggan var också till en senare model. Fel alltså. Detta tog Panerai 4 månader att "analysera" och acceptera att jag hade rätt. Nu "försöker" de att hitta lösningar.

IMG_1797.JPG
Amen för fan! Jäklar va irriterande men då är det ju skönt att de jobbar snabbt för att hitta en lösning. :confused::mad:

Tillbaka
Topp