Igge
Silver
Hopplöst i skum kvällsbelysning.. Lite bilder i dagsljus kommer göra den gott
Har du fått din bronzo nu Plankan? Sjukt grattis!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hopplöst i skum kvällsbelysning.. Lite bilder i dagsljus kommer göra den gott
Den är mer ett sänke , speciellt diskret är den inte heller så jag väljer mina dagar.Det där är en riktig slutsnackat dykare för de som kan bära upp den.
Jag försöker, ibland, att hålla mobilkameran en bit ifrån för att inte vidvinkelobjektivet ska förvränga bilden helt. Det där svarta kom med klockan. Det ser i formen likadant ut som det gula och även det blå i alligator, men det är inte i gummi som det gula, troligen vävd kevlar eller något liknande. Troligen andas det svarta bättre iom att det är vävt. Det kanske är bävernylon förresten. Tycker det har vissa likheter med det. Skönt är det och klockan sitter riktigt fast runt handleden. Båda är riktiga dykarstraps så jag tycker de passar med klockan. Det är mer fokus på funktion än utseende. Sen finns det nog ingen länk som på din Sinn så det är bara att leka inom ramen.Jag hade äran att få klämma på @stelahs 243:a. Jag blev överraskad att den kändes så pass liten faktiskt. 44mm med den grova vridringen gjorde att den ser större ut på bild än i verkligheten.
Grymt snygg dykare, kanske den snyggaste imo.
Förresten var kommer den svarta remmen ifrån @stelah?
Ja, det är en kul klumpHar sagt det till @stelah varje gång vi träffats, hans 243 är sjukt jävla bra.
Jupp, @hook högg en 682:a för någon vecka sedan..Har vi en 42mm sub på forumet än?
Ajaj, fin som fan. Mumsiga bilder också.Jupp, @hook högg en 682:a för någon vecka sedan..
Fantastiskt, tack!
...som du ska sälja?Bra grejor
Ja den säljposten kom fort.. vad händerBra grejor
...som du ska sälja?
Han vill ha en söt liten DD 36Ja den säljposten kom fort.. vad händer
En fas han går igenom...Han vill ha en söt liten DD 36
Surrade på nymans igår. Den där blå sekunden stör mig. Enl säljaren var inte panerai sugna på att göra såna moddar (byta till svart subsekund). Om det blir subspåret känns 1024 mer trolig som kandidat.@kmg hur går tankarna själv? blir det en 42mms sub?
Stör dig? Det är ju det finaste med hela klockan !Surrade på nymans igår. Den där blå sekunden stör mig. Enl säljaren var inte panerai sugna på att göra såna moddar (byta till svart subsekund). Om det blir subspåret känns 1024 mer trolig som kandidat.
Sen har vi dress-spåret och då är 620 fråmsta kandidaten.
Med min beslutsprocess lär dock inget köp ske förns (tidigast) Q1 2017.
Mmm...ni är ju vissa som tycker det.Stör dig? Det är ju det finaste med hela klockan !
Benägan att hålla med. Alltid gillat 305, tycker det ser cleanare ut utan det blåa. Men då blir den enda skillnaden storleken i princip, förutom urverken.Den där blå sekunden stör mig. Enl säljaren var inte panerai sugna på att göra såna moddar (byta till svart subsekund)
...som du ska sälja?
Ja den säljposten kom fort.. vad händer
Får se hur det lider! Det är kul att flippa och testa nyttHan vill ha en söt liten DD 36
Om jag hade din modell skulle jag ha provat svart skinn med knutteinspirerad beige tråd i, sydd på ett stöddigt sätt, typ så här:Fick hem några canvas igår. Billiga men över förväntan bra måste jag säga!
Det första jag testade var ganska hårt men satt bra.
Köpets på ebay från goodcheapman till det facila priset av 135 kr.
Även detta Zulucanvas är ifrån Goodcheapman och kostade 79 kr.
Sitter som en smäck måste jag säga! mjukt och följsamt.
Det tredje kommer från 2014bidorbuyuk och kostade 31 kr.
Kanske är detta det skönaste! Mjukt, följsamt, nästan sladdrigt men passade min handled perfekt!
Canvas är grejen!
Japp, känns det inte rätt är det bara att sälja. Ingen idé att behålla klockor man inte kommer överens med.Får se hur det lider! Det är kul att flippa och testa nytt
Fick hem några canvas igår. Billiga men över förväntan bra måste jag säga!
Det första jag testade var ganska hårt men satt bra.
Köpets på ebay från goodcheapman till det facila priset av 135 kr.
Även detta Zulucanvas är ifrån Goodcheapman och kostade 79 kr.
Sitter som en smäck måste jag säga! mjukt och följsamt.
Det tredje kommer från 2014bidorbuyuk och kostade 31 kr.
Kanske är detta det skönaste! Mjukt, följsamt, nästan sladdrigt men passade min handled perfekt!
Canvas är grejen!
42mm är mumma! Dock ingen sub
Får se hur det lider! Det är kul att flippa och testa nytt
Japp, känns det inte rätt är det bara att sälja. Ingen idé att behålla klockor man inte kommer överens med.
Fan vad snygg, vad är det för ref?
Jajemen! Jag tycker om modellen och har inget emot att äga den, men jag vill testa nytt och ha lite rotation i klocklådan. Jag tror att man får ut mer av intresset genom att flippa och testa mycket olika klockor så att man på sikt kan komma fram till vad man gillar och vad man ska satsa påMen @marlun du hade väl en annan 111:a tidigare också?