MmmmmmmTitan + Waffle = PAM025. Livets ekvation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MmmmmmmTitan + Waffle = PAM025. Livets ekvation.
Titan + Waffle = PAM025. Livets ekvation.
Om du gillar 372 så kanske det är 112 som är rätt modell då den inte har subsekund.Börjar landa mer och mer i en 111 som instegspanna, drömmen vore ju att kunna bära upp en 372
Ja, fast det är något med just 112 som jag tycker är off. Däremot en 390 med sandwich, då hade jag börjat varva igång Visakortet…Om du gillar 372 så kanske det är 112 som är rätt modell då den inte har subsekund.
Tror vi kommer få se en nedskalad 372 i 42-44mms case i framtiden. Känns som att för många efterfrågar en sån klocka för att det inte ska hända.Börjar landa mer och mer i en 111 som instegspanna, drömmen vore ju att kunna bära upp en 372
Ja, det vore ju helt magiskt faktiskt. Hur är det med de där feta 1950-casen med domat glas, blir de inte lite topptunga om man skalar ned dem?Tror vi kommer få se en nedskalad 372 i 42-44mms case i framtiden. Känns som att för många efterfrågar en sån klocka för att det inte ska hända.
Det betyder ju att de INTE kommer göra en sån juTror vi kommer få se en nedskalad 372 i 42-44mms case i framtiden. Känns som att för många efterfrågar en sån klocka för att det inte ska hända.
Det finns ju redan 1950 case med domat glas i 44mm. PAM233 t.ex. Jag upplever inte den som topptung.Ja, det vore ju helt magiskt faktiskt. Hur är det med de där feta 1950-casen med domat glas, blir de inte lite topptunga om man skalar ned dem?
Nytt panerai original dykarstrap uthämtat från Nymans idag, kardborrefäste och straps i gummi. Pris: 1600 kr. Det finns inget strap som sitter så bra. Det finns i blå alligator också men då kallar man det för dykarstrap lookalike i stället för det blå tål inte vatten.
Jag vill ha den vita, tack. Om du har pengar över och vill ge bort alltså.Inte så tokig. Dock längre ner på min priolista.
Tycker den där är helt maaaagiskt bra! Magiskt dyr också dock...Inte så tokig. Dock längre ner på min priolista.
Nej, inte PCYC-versionen. Den är "rimligt" prissatt. Du kanske mixar ihop den med förra rundan med liknande urtavla där boetten var av ädlare metall.Tycker den där är helt maaaagiskt bra! Magiskt dyr också dock...
Nä men tycker de listar lite för högt iaf - som det mesta annat PaneraiNej, inte PCYC-versionen. Den är "rimligt" prissatt. Du kanske mixar ihop den med förra rundan med liknande urtavla där boetten var av ädlare metall.
http://www.panerai.com/en/collectio...lyback-automatic-acciaio---44mm_pam00653.html
vs
http://www.panerai.com/en/collectio...0-chronograph-oro-bianco---45mm_pam00520.html
Jag hade äran att få klämma på @stelahs 243:a. Jag blev överraskad att den kändes så pass liten faktiskt. 44mm med den grova vridringen gjorde att den ser större ut på bild än i verkligheten.Det där är en riktig slutsnackat dykare för de som kan bära upp den.
Har sagt det till @stelah varje gång vi träffats, hans 243 är sjukt jävla bra.Jag hade äran att få klämma på @stelahs 243:a. Jag blev överraskad att den kändes så pass liten faktiskt. 44mm med den grova vridringen gjorde att den ser större ut på bild än i verkligheten.
Grymt snygg dykare, kanske den snyggaste imo.
Förresten var kommer den svarta remmen ifrån @stelah?
Fair enough!Nä men tycker de listar lite för högt iaf - som det mesta annat Panerai
Hur mycket behöver du? Kan lägga upp ett förmånligt lån du inte kan tacka nej till.Jag vill ha den vita, tack. Om du har pengar över och vill ge bort alltså.
Kan det bli coolare, stort grattis..Hopplöst i skum kvällsbelysning.. Lite bilder i dagsljus kommer göra den gott
Det här låter typiskt som en scam.Hur mycket behöver du? Kan lägga upp ett förmånligt lån du inte kan tacka nej till.