Kim
Silver
Härligt kap!Yes. Tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt kap!Yes. Tack.
de har ju snott iden ifrån Oris juHåller med, what's there to like liksom..
Du har en va?Härligt kap!
kanske nästa år
kanske nästa år
Har du ett 24mm Velcro så är jag intresserad.Nu är det iofs ett av de billigaste oem-banden, men av en händelse råkar jag ha köpt ett nytt i gult så vill du kan du få köpa mitt. Hör av dig om du är intresserad. Pris? Vi kommer överens.
Är inne på en 682 också men är så irriterande att det inte går att prova någonstans. Ännu värre i Göteborg där inget finns....Var inne på Krons idag och testade pannor. Testade 372 lite på skämt (drömreffen) och trodde den skulle se ut som en kastrull, men den satt faktiskt riktigt bra. Påhejad av säljaren så känns det faktiskt som att jag ska spara ihop till en sån istället för en 111. Har också fått upp ögonen för 682, men den verkar svårare att få tag på. Plus att min första panna måste vara en mer klassisk ref tror jag
Hur är det med nypriset på Panerai, antar att ingen köper för listpris på reffar som finns i lager?
Jag sålde det idag.Har du ett 24mm Velcro så är jag intresserad.
Pm:a.
Jag gissar på 17,1682 är så löjligt snygg! Vad mäter dina handleder @hook ?
Ok, synd.Jag sålde det idag.
Finns det någon side shot på den där?En 6152 med Radiomir-tavla från 56/57. Lånad från Perezcope. Här pratar vi graalklocka.
Grym och det verkar som att armbandet också är från den tiden.En 6152 med Radiomir-tavla från 56/57. Lånad från Perezcope. Här pratar vi graalklocka.
Hämtad härifrån: https://perezcope.com/2017/09/29/modified-panerai-3646-with-solid-lugs/Finns det någon side shot på den där?
Så j-vla vacker!Börjar få lite patina på riktigt nu
Tack, visst är denSå j-vla vacker!
Så jäkla läckert! Mitt börjar smyga sig på efter bara några dagar..Börjar få lite patina på riktigt nu
MumsSå jäkla läckert! Mitt börjar smyga sig på efter bara några dagar..
..och så bonusbilder eftersom makroobjektivet ändå var framme
ooooch så en bra helhetsbild, tackSå jäkla läckert! Mitt börjar smyga sig på efter bara några dagar..
..och så bonusbilder eftersom makroobjektivet ändå var framme
En artikel om Frédéric Dreyer, Chief executive på Panerai.
https://www.nytimes.com/2017/09/19/fashion/watches-officine-panerai.html
Vi sprang på honom och hälsade när vi var där. Sjukt imponerande snubbe; wunderkind liksom..En artikel om Frédéric Dreyer, Chief executive på Panerai.
https://www.nytimes.com/2017/09/19/fashion/watches-officine-panerai.html
Bra vet jag inte, men förhoppningsvis tydligooooch så en bra helhetsbild, tack