27/22...27/24? Fortfarande midja men inte lika tunn, spännet mindre bulkigt. Alternativt 26/26 och ett thumbnail i lite bättre kvalitet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
27/22...27/24? Fortfarande midja men inte lika tunn, spännet mindre bulkigt. Alternativt 26/26 och ett thumbnail i lite bättre kvalitet.
Är inte tanken med avsmalningen att det ska kunna gå att vicka på handleden, alltså för att det ger mer komfort i motsats till 26/26 som blir mer stiff som känslan hos en boxare som får sina handlederna lindade?Smalnar av för mycket. Insett att det är därför jag inte gillar det oem som följde med klockan.
Bra fråga. Eller att de ska se nättare ut.Är inte tanken med avsmalningen att det ska kunna gå att vicka på handleden, alltså för att det ger mer komfort i motsats till 26/26 som blir mer stiff som känslan hos en boxare som får sina handlederna lindade?
Iofs möjligt men vem blottar sin pulsåder? Är det inte bara när man tigger? Rent logiskt med det resonemanget borde klockor isf byggas med 22 mm närmast boetten och 27 mm mot spännet. Inte så fint kanske.Bra fråga. Eller att de ska se nättare ut.
Älskar blå visaren Stort grattis
Äntligen kan jag posta här igen! Precis hämtat ut denna!
Tack! Jag var först emot det blåa, men med "ecru" färgen på resten gör det att den ser levande ut!Älskar blå visaren Stort grattis
Riktigt snyggt! Stort stort grattis!
Tack tack!Riktigt snyggt! Stort stort grattis!
Snygg!
Grattis, mycket bra!
He, he...kommer bild lite senare (i annan tråd, förlåt )Grattis, mycket bra!
Då inväntar vi också ivrigt att se vilken ersättningspanna @Jonas.76 plockar in
HmmmmmmmmmmHe, he...kommer bild lite senare (i annan tråd, förlåt )
27/22...
SAS Loungen. 620 följer med på jobbresan
Tack Jag håller med, min favoritrad under 100k.Lite sen på bollen, men satan vad snygg den är. Enligt min mening en av de absolut snyggaste radiomirmodellerna.
Är det en 000 eller en 1000?Sådärja! Familjen har fått tillökning. Alla mår bra och base logo verkar ha hittat sin plats - dessutom med nyinköpta och stiliga kläder från AW.
Det är en 1000. Millimeterskillnaden i tjocklek gör rätt stor skillnad i rätt riktning, som jag ser det.Är det en 000 eller en 1000?
Yes. Jag sålde nyligen min 630, den har samma boett som 1000, satt som en smäck på handleden.Det är en 1000. Millimeterskillnaden i tjocklek gör rätt stor skillnad i rätt riktning, som jag ser det.
Tack!Yes. Jag sålde nyligen min 630, den har samma boett som 1000, satt som en smäck på handleden.
Så, grattis!
Var förresten lite sugen på din 630 ett tag, men landade i en ny 1000 istället. Såg fin ut!Yes. Jag sålde nyligen min 630, den har samma boett som 1000, satt som en smäck på handleden.
Så, grattis!
Beautiful, in a country kind of way.Jeansskjorta och PAM359 med Brunt OEM Buffalo! Jo jag tackar!
Vad är skillnaden på en 000 och en 1000?Är det en 000 eller en 1000?
Framför allt boetten. Nya 1000 har snap on case back istället för gängat. Lägre profil men sämre vattentäthet som resultat.Vad är skillnaden på en 000 och en 1000?